Firmy powinny uaktualnić strategie rozwoju ze względu na zmiany w podejściu konsumentów do pracy, technologii, marek i środowiska – wynika z raportu Accenture „Fjord Trends 2022”
  • 0
  • 1
3.02.2022

Firmy powinny uaktualnić strategie rozwoju ze względu na zmiany w podejściu konsumentów do pracy, technologii, marek i środowiska – wynika z raportu Accenture „Fjord Trends 2022”

Według corocznego raportu „Fjord Trends” publikowanego przez Accenture Interactive – dwa lata pandemii wywołały powszechną zmianę stosunku ludzi do pracy, technologii i planety, a także zmianę nawyków zakupowych. Biorąc pod uwagę te czynniki, firmy powinny zmienić sposób prowadzenia biznesu.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

52043 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

3 lutego 2022

2 lutego 2022