Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2022 r.? Badanie Alert Media Communications
  • 0
  • 3
9.12.2021

Skąd nadejdą kryzysy wizerunkowe w 2022 r.? Badanie Alert Media Communications

Rosną obawy kryzysowe managerów, dyrektorów ds. komunikacji oraz rzeczników największych polskich firm i instytucji. Przygotowywany na podstawie ich opinii wskaźnik Kryzysometr, tworzony corocznie przez agencję Alert Media Communications, wzrósł w bieżącym roku o 5 punktów, do 60%. To najwyższy wynik od początku tego badania.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

51635 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

9 grudnia 2021

  • 0
  • 6
  • 0
  • 0
  • 0
9.12.2021

Agencje PR wygrywają kreatywnością. Wyniki badania „Czego firmy oczekują dziś od agencji PR?”

Oczywiste jest, że agencja PR musi odpowiadać na potrzeby klientów. Tempo codziennej współpracy nie zawsze sprzyja jednak pogłębionej refleksji nad długofalowymi oczekiwaniami oraz rozwiązaniami, które im sprostają. W ramach autorskiego badania agencja Walk PR spytała dyrektorów i managerów odpowiedzialnych za komunikację w różnych sektorach rynku o ich perspektywę współpracy z agencjami public relations. Wyniki pokazują, że zarówno na etapie wyboru partnera, jak i podczas codziennej współpracy firmy oczekują od agencji PR przede wszystkim kreatywności, za którą często skłonne są dodatkowo zapłacić.

8 grudnia 2021