Od lata 2021 roku trwa licytacja gigantów technologicznych na zachęty dla internetowych twórców krótkich form wideo. Instagram, TikTok, YouTube, Snapchat na wyścigi uruchamiają kolejne programy, bo wiedzą, że pośredników łasych na zyski z małych społeczności jest coraz więcej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
W lecie Mark Zuckerberg ogłosił, że przeznaczy 1 mld dol. na honoraria dla twórców treści na Instagrama i Facebooka. Pisał o Facebooku, ale chodziło przede wszystkim o Instagram Reels, czyli możliwość tworzenia i publikowania krótkich, kreatywnych form wideo na wzór TikToka.
Google nie został w tyle. W sierpniu YouTube rozpoczął program YouTube Shorts Fund dla twórców krótkich filmów.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.