Co to jest tymbarkowanie? Marka Tymbark wyjaśnia to w kampanii
  • 1
  • 2
16.02.2023

Co to jest tymbarkowanie? Marka Tymbark wyjaśnia to w kampanii

Nowe działania reklamowe marki Tymbark obejmują promowanie napojów w dużych opakowaniach. Będą prowadzone m.in. w telewizji i digitalu. Kreacja podkreśla, że Tymbark to okazje do spotkań z bliskimi. 

Wspólny posiłek to często najważniejszy moment dnia. Czas, w którym możemy ze sobą pobyć, rozmawiać, cieszyć i śmiać się, poczuć łączące nas więzi. Często szukamy jednego słowa, które mogłoby oddać atmosferę oraz emocje towarzyszące takiemu spotkaniu. Dlatego stworzyliśmy je. Tymbarkowanie to bycie razem i wartościowy czas spędzany z bliskimi, szczególnie przy wspólnym posiłku – mówi Paulina Olszak, account supervisor Publicis Worldwide Poland.

Przekaz kampanii przygotowanej przez tę agencję brzmi: więzi i emocje tworzące się przy posiłku smakują jeszcze lepiej, gdy towarzyszy im napój Tymbark. Spot ma inspirować do tymbarkowania przy różnych okazjach: na randkach, rodzinnych obiadach czy domówkach ze znajomymi.

 

Za planowanie mediów odpowiada należąca do Publicis Groupe agencja mediowa Starcom.

  • 2
Tymbarkowanie - kampania

Tymbark promuje tymbarkowanie przy posiłkach

Tymbarkowanie - KV

 

 

15 lutego 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
15.02.2023

Ponad 6 mln internautów na serwisach randkowych. Wśród użytkowników przypada blisko dwóch mężczyzn na jedną kobietę

W styczniu 2023 z usług randkowych (serwisów i aplikacji) skorzystał co piąty internauta (6,1 mln użytkowników), który spędził w nich średnio 1 godzinę 28 minut. Na jedną użytkowniczkę serwisów randkowych (2,2 mln kobiet) przypadało niemal dwóch użytkowników (3,9 mln mężczyzn). Tak w styczniu 2023 r. prezentowała się grupa polskich internautów korzystających z usług randkowych według badania Mediapanel.