Komputerowa myszka dla osób z niepełnosprawnościami. Nowy produkt Microsoftu
  • 1
  • 5
19.05.2022

Komputerowa myszka dla osób z niepełnosprawnościami. Nowy produkt Microsoftu

Microsoft zaprezentował komputerową myszkę dla osób z różnymi niepełnosprawnościami. To małe urządzenie może być w łatwy sposób dostosowywane do potrzeb wielu użytkowników.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54718 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

19 maja 2022

  • 1
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
19.05.2022

Przejdź na ty z królami: Kazimierzem, Bolesławem i Władysławem. Tyskie rozpoczyna kampanię promocji gotówkowej

W pełnię sezonu piwnego Tyskie wkracza z aktywacją konsumencką. Marka w przewrotny sposób zachęca do nawiązania bliższych relacji z polskimi królami i wygrania gotówki. Pokazuje, że spotkania towarzyskie stają się idealnym momentem do pojawienia się zaskakującego gościa, który przynosi natychmiastową wygraną. Ten dwuznaczny koncept promocji obrazuje spot.

18 maja 2022

  • 0
  • 10
  • 0
  • 0
  • 0
18.05.2022

8% Polaków zaprzecza zmianie klimatu. Dane State of Science Index 3M

Mniej niż jedna dziesiąta Polaków (8%) zaprzecza zmianie klimatu. 68% badanych odczuwa niepokój o życie swoje i bliskich, a 67% uważa, że zmiana klimatu dotyka ich osobiście. Najbardziej boimy się pogodowych ekstremów (65%), podwyższonej temperatury (63%) i braku dostępu do jedzenia (56%). Wydaje się, że Polacy dostrzegli, iż zmiana klimatu jest faktem – pokazują dane State of Science Index firmy 3M. Co z tym zrobią?