Terravita z nowym logo
  • 0
  • 2
23.09.2021

Terravita z nowym logo

Marka Terravita odświeżyła swój logotyp. Zmieniły się też opakowania, receptury, kształt tabliczek i kostek czekolad.

Dotychczasowa czcionka została zastąpiona nowocześniejszym, miękkim fontem, zaś grafika ziarna kakaowca ma być naturalnym odniesieniem do jakości produktu. Opakowania zdobią ręcznie wykonane ilustracje z florystycznymi motywami. Te podkreślają agrarny charakter Wielkopolski, z której pochodzi marka.

Nowe opakowania nadają marce lekkości oraz radości i wspierają ją w obszarze przyjemności – pełni smaku prawdziwej czekolady, która rozpływa się w ustach. Opakowanie jest przejrzyste i czytelne, a smaki są łatwe do identyfikacji. Prosty font przekazuje jakościowy skład, a wybrane barwy dla konkretnych smaków czekolad komunikują tożsame z nimi wrażenia smakowe. Czekolady mleczne wyróżniają pastelowe kolory, a na oryginalnych opakowaniach czekolad gorzkich pojawiają się stylizowane na miedziane fonty, które podkreślają ich szlachetny i intensywny smak – mówi Janusz Łyczak, kierownik marketingu marki Terravita.

Na nowych opakowaniach podkreślony został również fakt, że Terravita jest polską firmą. Opakowania przeznaczone są w 100% do recyklingu. Dotyczy to zarówno sreberka, jak i papieru pokrytego biodegradowalnym lakierem dyspersyjnym.

Zmiany dotyczą także samej receptury czekolad oraz kształtu tabliczek i kostek, które teraz mają zaokrąglone brzegi i kształt poduszki.

  • 2
Nowe logo marki Terravita

Nowe logo marki Terravita

Nowe logo marki Terravita

Dotychczasowe logo marki Terravita

23 września 2021

22 września 2021