eObuwie.pl i Modivo powierzają The Media Insight obsługę kampanii sezonowych na siedmiu rynkach
  • 0
  • 1
23.09.2021

eObuwie.pl i Modivo powierzają The Media Insight obsługę kampanii sezonowych na siedmiu rynkach

eObuwie.pl oraz Modivo powierzyły agencji The Media Insight przygotowanie kolejnych kampanii sezonowych. Współpraca dotyczy siedmiu rynków europejskich. Agencja odpowiada za media offline 360 stopni.

Węgry, Czechy, Słowacja, Rumunia, Bułgaria, Grecja i Litwa to rynki, na których za kampanie sezonowe odpowiada The Media Insight. Do zadań agencji należy przygotowanie strategii i zakup mediów offline (telewizja, prasa, radio, OOH) na sezon jesień – zima 2021/22.

Kampanie będą promować nowe kolekcje Modivo i eObuwia.pl na sezon jesień – zima. W przypadku eObuwia.pl komunikacja będzie dopasowana do różnych profili kupujących. W przypadku Modivo silnie wykorzystywany jest kontekst fashion – komentuje Adrian Kawecki, CEO The Media Insight.

eObuwie.pl w kampanii na jesień – zimę 2021/22 nawiązuje do celebracji ważnych dla nas chwil.

  • 1
eObuwie.pl i Modivo

eObuwie.pl i Modivo wybrały The Media Insight

 

23 września 2021

22 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.09.2021

Ponad połowa Polaków wydaje do 20% budżetu na produkty spożywcze online – wynika z badania Havas Media

Polacy nadal chętnie korzystają z możliwości dokonywania zakupów przez Internet. 34% badanych decyduje się na to kilka razy w miesiącu, a jedna na 10 osób robi to raz w tygodniu – wynika z badania „Jak kupuje polski konsument? Trendy e‑commerce w zakupach z kategorii spożywczej oraz dom i ogród”, przeprowadzonego przez Havas Media na zlecenie Grupy Muszkieterów. Polacy wydają średnio 230,77 zł na artykuły spożywcze online miesięcznie. Ponad połowa z nich przeznacza nawet do 20% miesięcznego budżetu na tę kategorię w Sieci.