Espresso

30 stycznia 2020

  • 0
  • 11
  • 0
  • 0
  • 0
30.01.2020

Najbardziej opiniotwórcze media 2019 r. – raport Instytutu Monitorowania Mediów

W rankingu ogólnym IMM, obejmującym 15 najczęściej cytowanych mediów, znalazły się 3 portale internetowe, 5 tytułów prasowych, 3 stacje radiowe i 4 telewizyjne. Najczęściej cytowanym portalem był Onet, tytułem prasowym – „Rzeczpospolita”, a tytułem prasy biznesowej – „Dziennik Gazeta Prawna”. Najbardziej opiniotwórczą stacją telewizyjną okazał się TVN24, zaś stacją radiową – RMF FM.

29 stycznia 2020

28 stycznia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.01.2020

Nowe pokolenia i technologia. Zmieniają się zwyczaje zakupowe – badanie Salesforce

9% dóbr konsumpcyjnych na świecie kupowanych jest w nowych kanałach sprzedażowych. Są nimi m.in. serwisy społecznościowe, konsole do gier czy nieobsługiwane bezpośrednio przez sprzedawców komunikatory i asystenci głosowi. Klienci zmieniają zwyczaje zakupowe, a nowe trendy nasilane są przez młode pokolenie, które jest nową i dużą siłą nabywczą. Z jakimi zmianami rynkowymi muszą liczyć się detaliści, producenci i właściciele marek? Na to pytanie próbuje odpowiedzieć Salesforce.

Poprzednie Następne