0 1 0 3.12.2022Zakaz fałszywych promocji cenowych – Sejm znowelizował ustawę o prawach konsumentaZnowelizowanie ustawy o prawach konsumenta jest następstwem unijnej dyrektywy Omnibus. Ma m.in. chronić przed nieuczciwymi promocjami cenowymi. Takimi jak zawyżanie ceny tuż przed wyprzedażą, przez co sugerowana następnie obniżka jest właściwie powrotem do regularnej ceny.
0 6 0 2.12.2022Kampania online zimowych ubrań C&A z udziałem silversówMarka C&A po raz drugi do kampanii zaprosiła trójkę dojrzałych osób, które można nazwać głosem swojego pokolenia. Tym razem mocniej wybrzmiały postawy życiowe silversów. W publikacjach będących elementem kampanii podjęli oni ważne dla siebie tematy.
0 1 0 2.12.2022Ponad połowa firm gotowa na erę post-cookie. Raport IAB Polska i PBIAż 92% firm jest świadomych, że wkrótce kluczowe przeglądarki internetowe wykorzystywane przez polskich internautów zakończą obsługę plików cookie firm trzecich. 80% wie o zachodzących procesach co najmniej od roku. Ponad połowa badanych (59%) zadeklarowała też gotowość na nadchodzącą zmianę. Takie wyniki znajdują się w II edycji raportu IAB Polska i PBI: „Reklama online w dobie post-cookie”.
1 3 0 2.12.2022Małgorzata Socha z rodziną w świątecznym spocie biżuterii ApartDwa lata temu była „piękna i długa reklama” z Julią Wieniawą, Anną Lewandowską i Małgorzatą Sochą. Krytykowana za ostentacyjne promowanie luksusu w środku pandemii. W ubiegłym roku marka pokazała to samo trio w krótszych spotach, w scenerii wzorowanej na świątecznych ilustracjach Igora Kubika. Bohaterką gwiazdkowego spotu Apartu na 2022 r. jest Małgorzata Socha z najbliższymi.
1 1 0 2.12.2022Empik zachęca, by celebrować święta na swoich zasadachKampania Empiku pokazuje różnorodne świąteczne zwyczaje i zachęca, by celebrować ten czas na swoich zasadach. Takie ujęcie świąt – bliskie człowiekowi i jego codzienności – wpisuje się w nową strategię komunikacyjną Empiku.
0 1 0 2.12.2022Superbrands Polska – rusza XVII edycjaDziewięćdziesiąt krajów, kilkadziesiąt tysięcy laureatów i tyle samo historii sukcesu spisanych w albumach, nazywanych „bibliami brandingu”. Superbrands od 1994 r. wyłania i nagradza najsilniejsze marki na rynkach. Właśnie rusza XVII edycja projektu w Polsce.
1 2 0 2.12.2022Majonez Kielecki promowany przed Bożym Narodzeniem w kampanii „Składnik naszej tradycji”Wytwórcza Spółdzielnia Pracy „Społem” w Kielcach od początku grudnia rozpoczęła kampanię „Składnik naszej tradycji”. W promocyjnym spocie podkreślono, że Majonez Kielecki nieodzownie łączy się z tradycyjnymi świętami.
1 1 0 2.12.2022Piątnica startuje z kampanią świątecznąDo 20 grudnia w telewizji emitowana będzie bożonarodzeniowa reklama Piątnicy. W spocie powraca babcia Eugenia z życzeniami – „Wszystkiego najlepszego. Z Piątnicy, no bo skąd!”.
0 1 0 2.12.2022Kreatura 2022 – 24 nagrody główne i 2 nagrody specjalneRozstrzygnięto 26. edycję Konkursu Niezależnej Kreacji Kreatura. Nagradzane w nim są najbardziej oryginalne i nieszablonowe projekty marketingowe. Rozdano 24 nagrody główne, a także 40 wyróżnień i dwie nagrody specjalne.
1 2 0 1.12.2022#LoveWinsQatar – gaming przeciwko polityce Kataru dyskryminującej środowisko LGBT+Agencje Game Changer (Group One) i Serviceplan España oraz madrycka organizacja pozarządowa Cogam (Colectivo LGBT de Madrid) zainicjowały ruch #LoveWinsQatar. Wzywa on graczy do obrony praw człowieka. Zdjęcia całujących się piłkarzy na wirtualnych murawach mają zwrócić uwagę na dyskryminację społeczności LGBT+ w Katarze.