Alior Bank wybrał Brandwise do obsługi w Internecie
  • 0
  • 1
22.09.2021

Alior Bank wybrał Brandwise do obsługi w Internecie

Alior Bank rozpoczął współpracę z Brandwise – spółką należącą do AdWise Group. Agencja wygrała przetarg na obsługę kreatywną w Internecie. Współpraca ma charakter długofalowy. Kontrakt został podpisany na 3 lata.

W ramach podpisanej umowy agencja zajmie się projektowaniem materiałów reklamowych do Internetu oraz na stronę WWW banku.

Coraz więcej użytkowników korzysta z usług bankowych dostępnych w Sieci. Dlatego w zakresie obsługi kreatywnych działań digital zależało nam, aby podjąć współpracę z agencją, która będzie rozumiała naszą branżę i potrzeby klientów. W przedstawionej przez zespół Brandwise (AdWise Group) ofercie doceniliśmy jej kompleksowość i zaproponowane rozwiązania dla wyzwań postawionych w briefie – wskazuje Agnieszka Zawartko, dyrektor departamentu marketingu, Alior Bank.

Pierwsze efekty współpracy banku i agencji są już widoczne. Zespół Brandwise przygotował landing page, gdzie można założyć online iKonto Biznes i skorzystać z promocji.

  • 1
Alior Bank wybrał Brandwise

Alior Bank wybrał Brandwise

22 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.09.2021

Ponad połowa Polaków wydaje do 20% budżetu na produkty spożywcze online – wynika z badania Havas Media

Polacy nadal chętnie korzystają z możliwości dokonywania zakupów przez Internet. 34% badanych decyduje się na to kilka razy w miesiącu, a jedna na 10 osób robi to raz w tygodniu – wynika z badania „Jak kupuje polski konsument? Trendy e‑commerce w zakupach z kategorii spożywczej oraz dom i ogród”, przeprowadzonego przez Havas Media na zlecenie Grupy Muszkieterów. Polacy wydają średnio 230,77 zł na artykuły spożywcze online miesięcznie. Ponad połowa z nich przeznacza nawet do 20% miesięcznego budżetu na tę kategorię w Sieci.

21 września 2021