Marki płacą coraz więcej za reklamy sponsorowane w Amazonie - Marketing przy Kawie
Marki płacą coraz więcej za reklamy sponsorowane w Amazonie
  • 0
  • 2
22.09.2021

Marki płacą coraz więcej za reklamy sponsorowane w Amazonie

Internauci poszukujący konkretnych produktów na Amazonie w pierwszej kolejności zobaczą oferty największych i najpopularniejszych marek. Na czołowych miejscach w wynikach wyszukiwania pojawią się bowiem sponsorowane oferty. Marki sporo płacą za zdobycie cennego miejsca w największej witrynie e-commerce, a ceny wciąż rosną – zwraca uwagę CNBC.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55734 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

22 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
22.09.2021

Ponad połowa Polaków wydaje do 20% budżetu na produkty spożywcze online – wynika z badania Havas Media

Polacy nadal chętnie korzystają z możliwości dokonywania zakupów przez Internet. 34% badanych decyduje się na to kilka razy w miesiącu, a jedna na 10 osób robi to raz w tygodniu – wynika z badania „Jak kupuje polski konsument? Trendy e‑commerce w zakupach z kategorii spożywczej oraz dom i ogród”, przeprowadzonego przez Havas Media na zlecenie Grupy Muszkieterów. Polacy wydają średnio 230,77 zł na artykuły spożywcze online miesięcznie. Ponad połowa z nich przeznacza nawet do 20% miesięcznego budżetu na tę kategorię w Sieci.