TVP wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem
  • 0
  • 1
23.09.2021

TVP wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem

Od 1 października biuro reklamy Telewizji Polskiej wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem z monitoringu firm Nielsen i Gemius.

Jak deklaruje TVP, uwzględnia głos rynku reklamowego i decyzję podejmuje po konsultacjach z agencjami mediowymi i reklamodawcami. Pomiar widowni dla rynku dostarcza firma Gemius, a za łączenie danych o widowni w domu z widownią poza domem odpowiada firma Nielsen.

Ze względu na ograniczenia badania TVP przyjmuje nowe dane jako tymczasowe – zastrzeżono. Telewizja Polska podkreśla, że jest przekonana, że w najbliższych miesiącach pojawi się niezależne, zintegrowane lub jednoźródłowe badanie telemetryczne. Takie, które w kompleksowy sposób przedstawi widownię i stanie się nową podstawą do rozliczeń rynkowych.

  • 1
widownia rozszerzoną o oglądalność poza domem

TVP wprowadza do rozliczenia sprzedaży widownię rozszerzoną o oglądalność poza domem

22 września 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
22.09.2021

Ponad połowa Polaków wydaje do 20% budżetu na produkty spożywcze online – wynika z badania Havas Media

Polacy nadal chętnie korzystają z możliwości dokonywania zakupów przez Internet. 34% badanych decyduje się na to kilka razy w miesiącu, a jedna na 10 osób robi to raz w tygodniu – wynika z badania „Jak kupuje polski konsument? Trendy e‑commerce w zakupach z kategorii spożywczej oraz dom i ogród”, przeprowadzonego przez Havas Media na zlecenie Grupy Muszkieterów. Polacy wydają średnio 230,77 zł na artykuły spożywcze online miesięcznie. Ponad połowa z nich przeznacza nawet do 20% miesięcznego budżetu na tę kategorię w Sieci.