Kampania wspierająca rezerwacje bezpośrednie hoteli
„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kampania wspierająca bezpośrednie rezerwacje hoteli
  • 1
  • 4
7.05.2024

„Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” – ruszyła kampania wspierająca bezpośrednie rezerwacje hoteli

Kampania promuje ideę rezerwacji bezpośrednich. Dostawca systemów rezerwacji większości polskich hoteli, firma Profitroom za jej pomocą chce pokazać, że rezerwacja noclegów bezpośrednio na stronach internetowych hoteli przynosi korzyści hotelarzom i turystom.

Rezerwacje bezpośrednie hoteli to takie, których dokonujemy bezpośrednio na stronie hotelu i poprzez kontakt telefoniczny lub e-mailowy. Właśnie one są tematem kampanii „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio”. Kampania zawiera w sobie elementy edukacyjne – pokazujące, czym jest direct booking i z jakimi korzyściami dla podróżujących się wiąże. Jej celem jest zmiana nawyków rezerwacyjnych gości hotelowych.

− Wielu turystów podczas dokonywania rezerwacji noclegów nie ma świadomości korzyści wynikających z rezerwacji bezpośrednich. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest pośpiech i brak weryfikacji ofert hoteli w kilku źródłach, w tym przede wszystkim na stronach WWW hoteli. Rezerwacje w popularnych portalach pośredniczących czy biurach podróży często są po prostu mniej opłacalne. Obecnie 37,31% gości w Polsce dokonuje rezerwacji bezpośrednio na stronie hotelu. Rok do roku obserwujemy wzrost tej liczby. Sugeruje to, że rośnie także świadomość idei direct bookingu – zaznacza Arkadiusz Czerwiński, rzecznik prasowy Profitroom.

Twarzą kampanii została aktorka filmowa i teatralna Ilona Ostrowska, znana m.in. z roli w serialu „Ranczo”.

Oprócz spotu promocyjnego:

  • stworzono landing page kampanii rezerwujbezposrednio.pl,
  • zaplanowano komunikację w mediach społecznościowych, w tym konkurs z nagrodami w postaci voucherów pobytowych do wybranych hoteli.

Kampania „Tak, jak lubisz. Bezpośrednio” potrwa do września bieżącego roku. W akcję zaangażowały się:

  • organizacje reprezentujące branżę,
  • same hotele, których wizytówki można znaleźć na landing page’u kampanii.

Partnerami akcji są: Izba Gospodarcza Hotelarstwa Polskiego oraz Polskie Hotele Niezależne.

  • 4
Kampania wspierająca rezerwacje bezpośrednie hoteli

Kampania wspierająca rezerwacje bezpośrednie hoteli

Kampania wspierająca rezerwacje bezpośrednie hoteli
Kampania wspierająca rezerwacje bezpośrednie hoteli
Kampania wspierająca rezerwacje bezpośrednie hoteli

7 maja 2024

6 maja 2024