Zwykle zakładano, że konsument, który ocenia swoją satysfakcję związaną z produktem, uwzględnia też jego pozycjonowanie cenowe. Wyniki Amerykańskiego Wskaźnika Satysfakcji Klienta pozwalają stwierdzić, że w niektórych kategoriach usług jest inaczej.Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Badanie dotyczy wprawdzie Stanów Zjednoczonych, ale oddaje uniwersalny mechanizm motywacji konsumentów. Poza tym w Polsce nie ma podobnego, ogólnodostępnego badania, w którym porównywana byłaby satysfakcja konsumenta (Customer Satisfaction Index, CSI) różnych marek z tej samej kategorii produktowej.
Firmy badają poziom zadowolenia klientów z marek na własne potrzeby i nie dzielą się wynikami.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.