Satysfakcja konsumenta: nie płacę, ale wymagamSatysfakcja konsumenta: nie płacę, ale wymagamSatysfakcja konsumenta: nie płacę, ale wymagamSatysfakcja konsumenta: nie płacę, ale wymagam
Jak tam poziom satysfakcji? (fot. Pixabay)

Satysfakcja konsumenta: nie płacę, ale wymagam

Satysfakcja konsumenta: nie płacę, ale wymagam
Jakub Müller

Jakub Müller

-

redaktor, Marketing przy Kawie

Jakub Müller

Jakub Müller

redaktor
Marketing przy Kawie

W branży marketingowej działa od 2005 roku. Autor kilkuset artykułów, felietonów, analiz i wywiadów w mediach internetowych i drukowanych. Współtwórca strategii marketingowych i prelegent na konferencjach branżowych. Wykładowca studiów podyplomowych z zakresu mediów i CSR-u.

Zwykle zakładano, że konsument, który ocenia swoją satysfakcję związaną z produktem, uwzględnia też jego pozycjonowanie cenowe. Wyniki Amerykańskiego Wskaźnika Satysfakcji Klienta pozwalają stwierdzić, że w niektórych kategoriach usług jest inaczej.

Badanie dotyczy wprawdzie Stanów Zjednoczonych, ale oddaje uniwersalny mechanizm motywacji konsumentów. Poza tym w Polsce nie ma podobnego, ogólnodostępnego badania, w którym porównywana byłaby satysfakcja konsumenta (Customer Satisfaction Index, CSI) różnych marek z tej samej kategorii produktowej.

Firmy badają poziom zadowolenia klientów z marek na własne potrzeby i nie dzielą się wynikami.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się