Storytelling tematem najbliższego spotkania z serii Crash Mondays
  • 0
  • 1
8.01.2020

Storytelling tematem najbliższego spotkania z serii Crash Mondays

13 stycznia w Krakowie odbędzie się kolejna edycja spotkań Crash Mondays. Tym razem prelegenci opowiedzą o storytellingu w marketingu i reklamie.

Jak rzekł Tyrion L.: „Co jednoczy ludzi? Armie? Złoto? Flagi? Historie. Nic na tym świecie nie może się równać z dobra historią. Jej się nie da zatrzymać. Nie da się pokonać”. Temat styczniowego Crash Mondays jest więc jasny: to storytelling.

Podczas spotkania będzie można posłuchać, co o storytellingu mają do powiedzenia:

  • Jacek Szlak z Marketingu przy Kawie
  • Natalia Woszczek-Taszycka z Miquido
  • Natalia Pawlik i Anna Wojcieszczak z Admind Branding & Communications
  • Małgorzata Majewska z Instytutu Dziennikarstwa, Mediów i Komunikacji Społecznej UJ

Wydarzenie jest bezpłatne, należy się jednak wcześniej zarejestrować na stronie evenea.pl/event/crash35/.

Cykl spotkań Crash Mondays jest skierowany do freelancerów, marketingowców, PR-owców, pasjonatów, pracowników agencji, pracowników korporacji i każdego, kto ma chęć i zapał do zgłębiania wiedzy o szeroko pojętym marketingu. ️Wydarzenie jest akredytowane przez DIMAQ, można zdobyć 5 punktów recertyfikacyjnych.

Marketing przy Kawie jest patronem medialnym spotkań.

  • 1
Storytelling tematem Crash Mondays w Krakowie, 13 stycznia 2020 r.

Storytelling tematem Crash Mondays w Krakowie, 13 stycznia 2020 r.

8 stycznia 2020