Barometr Providenta: w 2019 r. co trzeci Polak zrealizował założone wydatki
  • 0
  • 1
8.01.2020

Barometr Providenta: w 2019 r. co trzeci Polak zrealizował założone wydatki

W zeszłym roku co trzeci Polak zrealizował swoje plany finansowe. Noworoczne plany wydatków na najbliższe 12 miesięcy zrobiło już niemal 70 proc. Polaków. Najwięcej pochłoną codzienne wydatki, wyjazdy wakacyjne oraz remonty mieszkań – wynika z Barometru Providenta.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

8 stycznia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
8.01.2020

Największe kryzysy wizerunkowe 2019 r.: Kościół katolicki, Marian Banaś, Narodowy Bank Polski

Największy kryzys wizerunkowy 2019 r. w Polsce dotyczy Kościoła katolickiego w związku z publikacjami medialnymi na temat nadużyć hierarchów i księży. Drugi w kolejności związany jest z Marianem Banasiem i Najwyższą Izbą Kontroli. Trzeci w rankingu znalazł się Narodowy Bank Polski i kwestia komunikacji wysokich wynagrodzeń najbliższych współpracownic jego prezesa – wynika z badania „Kryzysometr 2019/2020” Alert Media Communications.