Pozyskiwanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dlaczego dziś to takie trudne? Co robić, aby się udało?Pozyskiwanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dlaczego dziś to takie trudne? Co robić, aby się udało?Pozyskiwanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dlaczego dziś to takie trudne? Co robić, aby się udało?Pozyskiwanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dlaczego dziś to takie trudne? Co robić, aby się udało?
Startujesz z aplikacją? Ruszaj od razu z jej promocją (fot. Pixabay)

Pozyskiwanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dlaczego dziś to takie trudne? Co robić, aby się udało?

Pozyskiwanie użytkowników aplikacji mobilnych. Dlaczego dziś to takie trudne? Co robić, aby się udało?
Gabriela Chudoba

Gabriela Chudoba

-

app marketing strategy specialist, Boutique App Marketing & Software Agency AppDNA

Gabriela Chudoba

Gabriela Chudoba

app marketing strategy specialist
Boutique App Marketing & Software Agency AppDNA

Fanka analizowania zachowań ludzkich, pasjonatka psychologii behawioralnej. Autorka wielu artykułów i prelegentka pierwszej edycji konferencji Social Media Week. Na co dzień zajmuje się tworzeniem strategii marketingowych w digitalu, a ostatnio specjalizuje się w aplikacjach mobilnych.

Pozyskanie użytkowników aplikacji staje się coraz bardziej wyrafinowaną sztuką. Eksperci w dziedzinie performance i app marketingu nie ukrywają, że pozyskanie mocno angażujących się użytkowników wymaga dziś znacznej pracy strategicznej.

Obecnie aplikacja mobilna już od pierwszego momentu obecności na rynku napotyka różne wyzwania. Oto kilka z nich, chyba najbardziej znaczące.
Zbyt duża konkurencja
Za sprawą milionów aplikacji w Google Play Store, Apple App Store, Microsoft App Store, Amazon App Store i wyszukiwarce konkurencja jest szalona. Dla każdej nowej aplikacji mobilnej dostępnych jest już 50 alternatyw.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się