0 1 0 0 1 6.05.2019Kantar Marketplace – platforma z badaniami na żądanieFirma Kantar ogłosiła premierę nowej platformy online. Kantar Marketplace będzie oferować badania i wiedzę marketingową na żądanie.
0 1 0 0 0 6.05.2019Hyundai Kona na nośnikach OOHW maju rozpoczęła się kampania promująca nowy model samochodu Hyundai – Kona Electric. Działania prowadzone są na dużych nośnikach OOH.
0 4 0 0 0 6.05.2019Podkarpacie najbardziej fotogenicznym regionem Polski – ruszyła kampania promująca podkarpacką turystykę7 mln wyświetleń – taki ma być minimalny zasięg rozpoczynającej się właśnie kampanii online promującej podkarpacką ofertę turystyczną. Podkarpacka Regionalna Organizacja Turystyczna wystartowała z akcją pod hasłem „Podkarpackie. Pełne zachwytów”. Grupą docelową działań, które zaplanowano, są pasjonaci fotografii oraz rodziny z dziećmi, przede wszystkim matki.
0 0 0 0 0 6.05.201987 proc. Polaków ma zaufanie do swojego banku87 proc. Polaków ufa bankowi, któremu powierzyło swoje środki, a 83 proc. także doradzającemu pracownikowi tej instytucji. Takie wyniki przyniosło badanie „Reputacja sektora bankowego”, przeprowadzone na zlecenie Związku Banków Polskich. Ponadto 81 proc. klientów uważa płatności dokonywane za pomocą karty płatniczej za bezpieczne. Rok 2019 jest kolejnym, w którym odnotowano wzrost zaufania do banków działających w naszym kraju.
0 3 0 0 1 6.05.2019Facebook przechodzi metamorfozę – zmienia wygląd, logo i rozwija grupy30 kwietnia, podczas konferencji F8 zaanonsowano duże zmiany w wyglądzie i funkcjach Facebooka. Pojawi się nowy interfejs, dalszy rozwój grup i koncentracja na funkcjach społecznościowych. Facebook również modernizuje swoje logo.
0 10 0 0 0 6.05.2019„15 lat razem w Unii Europejskiej” – trzydniowa kampania Polskiej Fundacji NarodowejPolska Fundacja Narodowa przygotowała spoty skierowane do odbiorców z dziewięciu państw członkowskich, z którymi 15 lat temu Polska wstąpiła do UE. To część kampanii wizerunkowej „15 lat razem w Unii Europejskiej”.
0 5 0 0 0 30.04.2019Miniserial Polsatu, którego partnerem jest Santander Bank Polska„Domowe rozgrywki” to nowy miniserial Telewizji Polsat. Opowiada o codziennym życiu rodziny Czechoskich. Partnerem produkcji jest Santander Bank Polska, a jednym z bohaterów Łukasz Nowicki – ambasador marki. Pierwszy odcinek zostanie wyemitowany 5 maja.
1 1 0 0 0 29.04.2019„Masz go w domu?” – Viscoplast startuje z kampaniąMarka przylepców Viscoplast pod koniec kwietnia rozpoczęła kampanię reklamową „Masz go w domu?”. Jej celem jest wsparcie działań sprzedażowych i wzmocnienie pozycji rynkowej brandu w Polsce. Osią aktywności komunikacyjnych jest spot telewizyjny.
1 0 0 0 0 29.04.2019Muniek Staszczyk reinterpretuje utwór rapera DonGuralesko w projekcie ŻubrówkiRozpoczęła się druga odsłona akcji „Czarna polana” zainicjowanej przez markę Żubrówka Czarna. W jej ramach Muniek Staszczyk z zespołu T.Love zaśpiewał utwór rapera DonGuralesko. Autorem teledysku jest Tomasz Bagiński.
0 0 0 0 0 29.04.2019Cukier Królewski przedłuża współpracę z agencją Open MediaProducent Cukru Królewskiego, Südzucker Polska przedłużył umowę na obsługę public relations z agencją Open Media. Firmy współpracują od trzynastu lat.