1 1 0 0 0 9.04.2020MC Silk rapuje o zakupach w kwarantannie w zrealizowanej zdalnie kampanii BlikaHasłem „Zachowaj zdrowy dystans” Blik promuje inicjatywę shopsharingu, czyli robienia zakupów przez jedną osobę dla znajomych oraz sąsiadów i rozliczania się za zakupy bezgotówkowo – za pomocą usługi przelew na numer telefonu. W spocie wziął udział raper MC Silk.
1 3 0 0 0 9.04.2020Serwis NaTemat stworzył mural z podziękowaniami dla pracowników służby zdrowiaKoronawirus w kilka miesięcy całkowicie zmienił świat, jaki znamy. Dotknął każdego, także w Polsce, gdzie dynamicznie rośnie liczba zakażonych. Najbardziej narażeni są ci, którzy w dobie pandemii dbają o nasze zdrowie i życie. Dlatego w ramach podziękowania serwis NaTemat zlecił namalowanie specjalnego muralu w centrum Warszawy.
0 7 0 0 0 9.04.2020Polski Internet w marcu 2020 r. Wyniki badania Gemius/PBILiczba internautów w Polsce w marcu 2020 r. wyniosła ogółem 27,9 mln osób. Na komputerach osobistych i laptopach (komputery osobiste używane w domu oraz w pracy) było to 22,8 mln osób. Na urządzeniach mobilnych (smartfony i tablety) 23,98 mln. Gemius i PBI przedstawiają wyniki badania Internetu w Polsce.
0 2 0 0 0 9.04.2020DonGuralesko zagra dla Rak’n’Roll MusicRaper i producent muzyczny DonGuralesko będzie kolejnym twórcą Rak’n’Roll Music. Wszystkie pieniądze zebrane przez niego na Facebooku wesprą pacjentów onkologicznych – osoby szczególnie narażone w trwającej pandemii koronawirusa. Do włączenia się w nowy ruch muzyczny artysta będzie zachęcał też młodych raperów.
0 1 0 0 1 9.04.2020Nastroje w czasach pandemii. Czego obawiamy się najbardziej? Badanie McCann WorldgroupPrawie połowa Polaków jest zaniepokojona sytuacją związaną z rozprzestrzenianiem się epidemii koronawirusa. Najbardziej obawiamy się negatywnych skutków ekonomicznych, w tym utraty pracy. Martwimy się też o zdrowie. Doceniamy nieliczne pozytywy obecnej sytuacji, chociaż dostrzegamy ich zdecydowanie mniej niż mieszkańcy Europy Zachodniej – pokazuje badanie McCann Worldgroup.
1 1 0 0 0 9.04.2020Marka Audi stworzyła trwający 4 godziny spot ukazujący australijskie krajobrazyW czasie ogólnoświatowej izolacji spowodowanej pandemią koronawirusa marka Audi przygotowała spot mający dawać widzom namiastkę wolności. Australijski oddział firmy stworzył 4-godzinną reklamę, która pokazuje krajobrazy zza szyby samochodu.
0 1 0 0 0 9.04.2020Medisept obsługiwany w zakresie PR przez Partner of PromotionFirma Medisept podpisała umowę z Partner of Promotion. Agencja będzie prowadzić kompleksową obsługę PR tego producenta profesjonalnych środków do dezynfekcji.
1 5 0 0 0 8.04.2020 ARTYKUŁ SPONSOROWANYNowa rzeczywistość branży modowej – SneakerStudio ze spotem na czas pandemiiCzas dla przedsiębiorców jest bardzo trudny. Walka z epidemią koronawirusa tocząca się na rynku nie zostawia jeńców. Branża modowa generuje w Polsce około 70 mld przychodu. 50 mld to przychód tylko z branży odzieżowej i obuwniczej. To właśnie te firmy zostały wystawione na pierwszą linię walki. To one musiały podjąć decyzję o natychmiastowym cięciu kosztów. Często ofiarami oszczędności padały działy marketingu i reklamy. Czy na pewno słusznie?
0 1 0 0 0 8.04.2020Marka Beckers powierza Shake Hands obsługę mediów społecznościowychPrzetarg na obsługę marki farb Beckers wygrała agencja Shake Hands. Odpowiedzialna będzie za doradztwo strategiczne i kompleksowe budowanie wizerunku marki w social media.
0 1 0 0 0 8.04.2020Związek Firm Public Relations przystępuje do Związku Stowarzyszeń Rada ReklamyZarząd Związku Firm PR, uwzględniając głos walnego zgromadzenia członków z 27 lutego 2020 r., podjął decyzję o przystąpieniu do Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy. Decyzja wynika z przyjętej polityki spójności ZFPR. Zakłada ona promowanie profesjonalnych standardów public relations we wszystkich środowiskach związanych z branżą PR.