Stanowisko zarządu ZFPR w sprawie zmian zakresów pracy i wynagrodzenia firm PR w kontekście epidemii koronawirusa
  • 0
  • 1
29.04.2020

Stanowisko zarządu ZFPR w sprawie zmian zakresów pracy i wynagrodzenia firm PR w kontekście epidemii koronawirusa

Zarząd ZFPR przedstawił stanowisko w sprawie zmian zakresów pracy i wynagrodzenia firm PR w kontekście epidemii koronawirusa. Podkreśla w nim, że warunki współpracy firm członkowskich z ich klientami powinny adekwatnie odzwierciedlać relację zakresu świadczeń do wynagrodzenia agencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2020

Po pierwsze technologia, po drugie strategia – czego klienci oczekują od agencji PR? Raport SWResearch na zlecenie Clue PR

21% szefów komunikacji brakuje kreatywności po stronie agencji PR, a 27% uważa, że nie korzystają one ze sztucznej inteligencji i Big Data w swojej pracy. Prawie wszyscy klienci oczekują od agencji stosowania najnowszych technologii. A jak z tym jest w praktyce? Raport Clue PR zrealizowany przez SWResearch w marcu 2020 r. wśród szefów PR i marketingu wskazuje kierunek, w jakim będzie się rozwijać komunikacja.