Koniec ery influencerów. Czas na kuratorówKoniec ery influencerów. Czas na kuratorówKoniec ery influencerów. Czas na kuratorówKoniec ery influencerów. Czas na kuratorów
Niezależni, bardziej bezinteresowni i wszechstronni influencerzy? (fot. Pixabay)

Koniec ery influencerów. Czas na kuratorów

Koniec ery influencerów. Czas na kuratorów
AdvertisementAdvertisement
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Opiekunowie marek reagują na radykalną zmianę na Instagramie – całkowite ukrycie lajków pod zdjęciami. Ewolucja ekosystemu mediów społecznościowych sprawia, że na znaczeniu zyskuje grupa osób, które obecnie określa się mianem kuratorów. Czy to początek zupełnie nowego trendu?

Influencerzy i social media są ze sobą połączeni w nierozerwalny sposób. Konta niektórych „wpływowych” osiągnęły tak imponujące zasięgi, że zdobyły żywe zainteresowanie wybranych marek.

Po pierwszym zachłyśnięciu się nowymi kanałami promocji i przetarciu szlaków w zawieraniu współpracy z brandami nastąpił wręcz etap, w którym z bycia influencerem niektórzy zrobili zawód.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się