Opiekunowie marek reagują na radykalną zmianę na Instagramie – całkowite ukrycie lajków pod zdjęciami. Ewolucja ekosystemu mediów społecznościowych sprawia, że na znaczeniu zyskuje grupa osób, które obecnie określa się mianem kuratorów. Czy to początek zupełnie nowego trendu?Obecnie możesz przeczytać
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do
Influencerzy i social media są ze sobą połączeni w nierozerwalny sposób. Konta niektórych „wpływowych” osiągnęły tak imponujące zasięgi, że zdobyły żywe zainteresowanie wybranych marek.
Po pierwszym zachłyśnięciu się nowymi kanałami promocji i przetarciu szlaków w zawieraniu współpracy z brandami nastąpił wręcz etap, w którym z bycia influencerem niektórzy zrobili zawód.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.