Po pierwsze technologia, po drugie strategia – czego klienci oczekują od agencji PR? Raport SWResearch na zlecenie Clue PR
  • 0
  • 2
29.04.2020

Po pierwsze technologia, po drugie strategia – czego klienci oczekują od agencji PR? Raport SWResearch na zlecenie Clue PR

21% szefów komunikacji brakuje kreatywności po stronie agencji PR, a 27% uważa, że nie korzystają one ze sztucznej inteligencji i Big Data w swojej pracy. Prawie wszyscy klienci oczekują od agencji stosowania najnowszych technologii. A jak z tym jest w praktyce? Raport Clue PR zrealizowany przez SWResearch w marcu 2020 r. wśród szefów PR i marketingu wskazuje kierunek, w jakim będzie się rozwijać komunikacja.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

29 kwietnia 2020

28 kwietnia 2020

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
28.04.2020

Wpływ pandemii koronawirusa na branżę reklamy online – badanie IAB Polska

87% firm z branży reklamy online odczuwa negatywne skutki pandemii koronawirusa, a przynajmniej co piąta w przypadku dalszej ekspansji Covid-19 nie utrzyma się na rynku do grudnia – wynika z badania IAB Polska. Wśród bieżących konsekwencji epidemii dla prowadzenia działalności najczęściej wskazywano zmniejszenie przychodów (4 na 5 firm) oraz konieczność zmiany planów budżetowych (70%). Co trzeci respondent wskazał zachwianie płynności finansowej.