0 4 0 0 0 28.10.2019Polacy i Halloween – badanie Havas Media Group31 października w wielu krajach obchodzone jest Halloween. Zwyczaj znany w krajach anglosaskich popularność zyskuje też w Polsce. Obserwując asortyment i wystrój sklepów w ostatnich dniach października, można mieć wrażenie, że już na stałe zagościł w naszym krajobrazie i jest chętnie obchodzony przez Polaków. Havas Media Group sprawdziła, jak naprawdę podchodzimy do Halloween.
0 3 0 0 0 28.10.2019Robert Lewandowski otworzy w Warszawie restauracjęRobert Lewandowski wraz ze wspólnikami otworzy restaurację na warszawskiej Woli. Lokal będzie czynny jesienią 2020 r.
1 1 0 0 0 28.10.2019 ARTYKUŁ SPONSOROWANYKalendarze na 2020 rok – najwyższy czas, by je zamówićFirmowy kalendarz to od lat praktyczny upominek biznesowy. Przypomina o marce przez cały rok, pełniąc jednocześnie pożyteczną funkcję. Pozwala planować działania, przypomina o ważnych datach. Dobrze zaprojektowany – cieszy oczy. Drukarnia internetowa Chroma.pl tej jesieni przygotowała specjalną ofertę na kalendarze na 2020 rok.
0 1 0 0 0 25.10.2019Singapur wprowadza zakaz reklamowania słodzonych napojówSingapur zakazał reklam napojów z wysoką zawartością cukru. Ogłosił to Edwin Tong, minister zdrowia, podczas otwarcia Singapore Health and Biomedical Congress 2019 r.
1 2 0 0 1 25.10.2019Miller Lite w spocie naśmiewa się z influencerów i social mediaMarka piwna Miller Lite ma nowy spot. Naśmiewa się w nim z influencerów i social media.
2 1 0 0 0 25.10.2019Kampania „Dotykam = wygrywam” zachęca do samobadania piersi i noszenia dobrze dobranego stanikaRuszyła tegoroczna odsłona kampanii „Dotykam = wygrywam”. Jej celem jest promocja zdrowia piersi poprzez ich regularne samobadanie i noszenie dobrze dobranego biustonosza. W akcję zaangażowały się znane kobiety, m.in. Daria Widawska, Marzena Rogalska czy Lidia Popiel, a także pierwszy męski ambasador: Qczaj.
0 1 0 0 0 25.10.2019Discovery i Cyfrowy Polsat utworzą wspólnie nową platformę OTTDiscovery i Cyfrowy Polsat podpisały umowę joint venture dotyczącą utworzenia wspólnej platformy OTT dostępnej na rynku polskim oraz na rynkach międzynarodowych. Nowy serwis ma zapewnić widzom dostęp do polskich filmów, seriali, dokumentów, programów sportowych oraz rozrywkowych w jednym miejscu.
0 1 0 0 0 25.10.2019Citylight mający oczyszczać powietrze w kampanii PalmoliveMarka Palmolive ruszyła z kampanią OOH. Wykorzystała w niej citylight, w który wkomponowano rośliny oczyszczające powietrze.
0 1 0 0 0 25.10.2019Producenci dóbr konsumpcyjnych marnują połowę środków wydawanych na promocję i reklamę. Badanie SalesforceZ międzynarodowego badania przeprowadzonego przez firmę Salesforce wynika, że sektor dóbr konsumpcyjnych przechodzi dziś istotne zmiany. Producenci muszą dostosować strategię działania do zmian rynkowych wynikających z rozwoju e-commerce, coraz silniejszych marek własnych promowanych przez sieci marketów oraz rosnących oczekiwań klientów. W walce o rynek mają pomóc dane o klientach i nowe technologie przetwarzania danych.
1 1 0 0 0 25.10.2019Świętokrzyska Policja z Kabaretem Skeczów Męczących promuje odblaskiRuszyła kampania profilaktyczno-edukacyjna „Odblask to nie wstyd – to twoje bezpieczeństwo”. Zrealizowali ją funkcjonariusze z Wydziału Ruchu Drogowego KWP w Kielcach oraz Kabaret Skeczów Męczących we współpracy z Krajowym Centrum BRD.