1 5 0 13.11.2020Muzyczne duety gwiazd i miast w projekcie dla aplikacji Empik Music. Pierwszą artystką Beata KozidrakEmpik uruchamia projekt, w ramach którego tworzy duety muzycznych gwiazd i miast. Utwory, w których wybrzmią nie tylko artyści, ale też dźwięki bliskich im miast, będą dostępne w aplikacji streamingowej Empik Music. Cykl zainaugurują Beata Kozidrak i Lublin. W kolejnych tygodniach usłyszymy także popularnych polskich artystów pochodzących m.in. z Gdańska i Wrocławia.
0 1 0 13.11.2020Pierwszy historyczny spadek wartości reklamy online – IAB Polska/PwC AdExDrugi kwartał 2020 r. przyniósł spadek wartości reklamy online o 12% rok do roku. Przełożyło się to na dynamikę w całym pierwszym półroczu na poziomie -4,5%. Spadki w wydatkach zaliczyły wszystkie branże z pierwszej piątki liderów tortu reklamowego online. Jedynie mobile, programmatic oraz SEM odnotowały wzrosty – pokazuje IAB Polska/PwC AdEx.
1 15 0 13.11.2020„Już niedługo znowu się przytulimy” – Zalando rozpoczyna kampanię świątecznąŚwiąteczna kampania Zalando opowiada o przytulaniu – wyrazie bliskości, solidarności i więzi. W tym trudnym i pełnym niepewności roku relacje międzyludzkie oraz solidarność odgrywają jeszcze większą rolę niż zazwyczaj – podkreśla marka. Kampania „Już niedługo znowu się przytulimy” ma dodawać otuchy i zachęcać do optymistycznego spojrzenia w przyszłość.
0 1 0 12.11.2020Zwycięzcy Young Creatives Eurobest 2020W tym roku uczestnicy konkursu Young Creatives Eurobest startowali w jednej kategorii: Young Creatives Integrated. Nagrodę główną zdobył zespół w składzie Monika Braksal i Paweł Szlęk reprezentujący Feeders Agency.
0 5 0 12.11.2020Reklama online w III kwartale: wzrost liczby kampanii, ale spadek estymowanych wydatkówW III kwartale 2020 r. liczba kampanii emitowanych w Internecie wzrosła o 18 proc., ale ich estymowana wartość spadła o 29 proc. względem ubiegłego roku. Tak wynika z analizy systemu monitoringu reklamy online AdReport. Oznacza to, że rynek ustabilizował się w III kwartale po wiosennym lockdownie i gwałtownych spadkach, ale budżety reklamowe są ciągle znacząco niższe niż przed rokiem.
0 1 0 12.11.2020Tylko jedna czwarta marek twierdzi, że efektywnie wykorzystuje technologie medioweJedna czwarta marek twierdzi, że wykorzystuje technologie mediowe w celu uzyskania najlepszych efektów – pokazuje badanie przeprowadzone przez firmę konsultingową ID Comms. To wzrost o 10% w stosunku do wyników z 2017 r., jednak żaden reklamodawca nie twierdzi, że korzysta z technologii „bardzo efektywnie”.
1 1 0 12.11.2020Świąteczna reklama LegoMarka Lego zaprezentowała bożonarodzeniowy spot. Ukazuje on świat dziecięcej wyobraźni, w którym konstrukcje z klocków ożywają. Wszystko to do melodii utworu „What a Wonderful World” Louisa Armstronga.
2 2 1 12.11.2020Idealne święta według Apartu. Reklama z udziałem Sochy, Lewandowskiej i WieniawyMarka biżuteryjna Apart rozpoczęła świąteczną kampanię reklamową. Do grona ambasadorek brandu dołączyły Anna Lewandowska i Julia Wieniawa. Razem z Małgorzatą Sochą występują w niemal 4-minutowym spocie.
0 3 0 12.11.2020Billboardowe prace na drugą falę epidemii przedstawia Galeria RuszListopad to jeden z najbardziej ponurych miesięcy. W tym roku ta ponurość jest jeszcze bardziej widoczna. Wraz z drugą falą epidemii i pogłębiającymi się ciemnościami zmęczenie, zniecierpliwienie i zdesperowanie gwałtownie narastają. Nasza codzienna rzeczywistość zaczyna toczyć się pod sztandarem AA, czyli permanentnego armagedonu i apokalipsy – podkreśla Galeria Rusz.
1 1 0 12.11.2020Kobiety w spocie ruchu Polska 2050 mówią, czym dla nich jest NiepodległaRuch Polska 2050 zainicjowany przez Szymona Hołownię zrealizował spot z okazji Narodowego Święta Niepodległości. Pojawiające się w nim kobiety mówią, czym dla nich jest Niepodległa.