- 1
- 1
„Co by było, gdyby nagle skończyła się kawa?” – Lavazza pyta z okazji Dnia Ziemi
Co byśmy zrobili, gdyby na świecie zabrakło kawy? Lavazza stara się odpowiedzieć na to pytanie. W spocie pokazuje wagę zrównoważonego rolnictwa.
Z okazji Dnia Ziemi marka Lavazza rozpoczęła światową kampanię, aby zwiększyć świadomość na temat dbania o naszą planetę. Projekt podkreśla zaangażowanie Fundacji Lavazza.
W reklamie występuje komik i twórca cyfrowy Adrian Bliss. W satyryczny sposób przedstawia ryzyko zniknięcia kawy jako jeden ze skutków zmian klimatycznych. Bliss jako prowadzący program informacyjny ogłasza niepotwierdzoną historię: poprzedniego wieczoru na świecie zabrakło kawy. Następnie obserwujemy, jak ludzie z całego świata, wszyscy odegrani przez Blissa, reagują na tę wiadomość. Po powrocie do studia okazuje się, że wiadomość była fałszywa.
Fundacja Lavazza angażuje się w poprawę wydajności produkcji i jakości kawy, aby umożliwić producentom reagowanie na skutki zmian. W związku z tym Adrian Bliss przekazuje komunikat uświadamiający, aby przypomnieć nam, że Dniem Ziemi jest każdy dzień.
Globalna kampania emitowana jest w kanałach cyfrowych i społecznościowych marki od 18 kwietnia.
Kampania jest następstwem odnowienia współpracy z firmą marketingową Freeda Platform. W 2024 r. będzie ona bezpośrednio zarządzać globalnymi kontami marki – TikTok, Instagram i YouTube, dystrybuując kampanie na wszystkich głównych platformach społecznościowych. Będzie również odpowiedzialna za organizację i zarządzanie kampaniami na ponad 19 międzynarodowych rynkach, na których obecna jest Lavazza.
- 1