„Jeszcze będzie przepięknie” – BNP Paribas w kampanii przywołuje piosenkę zespołu Tilt
  • 1
  • 1
29.04.2020

„Jeszcze będzie przepięknie” – BNP Paribas w kampanii przywołuje piosenkę zespołu Tilt

„Jeszcze będzie przepięknie” – to hasło kolejnej akcji banku BNP Paribas, która jest formą wsparcia w czasie epidemii i wpisuje się w dotychczasowe działania marki na rzecz walki z koronawirusem. Motywem przewodnim kampanii jest piosenka zespołu Tilt.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

48719 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

29 kwietnia 2020

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
29.04.2020

Po pierwsze technologia, po drugie strategia – czego klienci oczekują od agencji PR? Raport SWResearch na zlecenie Clue PR

21% szefów komunikacji brakuje kreatywności po stronie agencji PR, a 27% uważa, że nie korzystają one ze sztucznej inteligencji i Big Data w swojej pracy. Prawie wszyscy klienci oczekują od agencji stosowania najnowszych technologii. A jak z tym jest w praktyce? Raport Clue PR zrealizowany przez SWResearch w marcu 2020 r. wśród szefów PR i marketingu wskazuje kierunek, w jakim będzie się rozwijać komunikacja.

28 kwietnia 2020