Samozwańczy eksperci czasów pandemii – sprawdzian dla platform social mediaSamozwańczy eksperci czasów pandemii – sprawdzian dla platform social mediaSamozwańczy eksperci czasów pandemii – sprawdzian dla platform social mediaSamozwańczy eksperci czasów pandemii – sprawdzian dla platform social media
W social media odpowiedzialność za słowo jest teraz ogromna! (fot. Pixabay)

Samozwańczy eksperci czasów pandemii – sprawdzian dla platform social media

Samozwańczy eksperci czasów pandemii – sprawdzian dla platform social media
Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

-

dziennikarz, Marketing przy Kawie

Mateusz Lubczański

Mateusz Lubczański

dziennikarz
Marketing przy Kawie

Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, na co dzień pisze o wszystkim, co związane z motoryzacją. Zafascynowany nowoczesnymi technologiami, fotografią oraz rynkiem gier komputerowych. W wolnym czasie (którego ma coraz mniej) przechodzi kolejne gry RPG lub nadgania serialowe zaległości.

Sieć szybko okrążyło wyznanie influencerki, która skarży się na to, że nie może podróżować i pracować jak dawniej. Rozprzestrzenianie się koronawirusa zmieniło sposób. w jaki pracujemy. Dla osób z dużymi zasięgami „w socialach” to nie lada wyzwanie.

Trudno powiedzieć, czy krótka spowiedź instagramerki to wyłącznie pastisz kultury influencerów, czy prawdziwy jęk rozpaczy z powodu otaczającej nas dziś rzeczywistości. Jeszcze nic nie zmieniło nam warunków pracy do tego stopnia, co koronawirus. Nie możemy podróżować, spotykać się z innymi, wyjście z domu musi być uzasadnione niezbędną potrzebą.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się