Coraz więcej samorządów i instytucji rozumie sens posługiwania się wartościową identyfikacją wizualną. To bez wątpienia dobra wiadomość, ale, jak to w życiu bywa, jest też ta zła. Wciąż nie maleje popularność otwartych konkursów graficznych. Organizatorów nie zniechęca to, jak często okazują się one wizerunkowym strzałem w stopę. Polskie miasta, gminy czy regiony bez wątpienia dojrzewają, jeśli chodzi o świadomość graficzną. W urzędniczych gabinetach w końcu zrozumiano, że przemyślana i ciekawa identyfikacja wizualna to ważny element w marketingowo-promocyjnej układance. I co ważne, myślą tak już nie tylko najwięksi. Przykładem mogą być bardzo dobre lub dobre systemy identyfikacji Słupska, Rybnika, Częstochowy, Jastrzębia-Zdroju czy województwa kujawsko-pomorskiego.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.