Optymalizacja wizytówek w Google Maps jako dźwignia dla omnichannelOptymalizacja wizytówek w Google Maps jako dźwignia dla omnichannelOptymalizacja wizytówek w Google Maps jako dźwignia dla omnichannelOptymalizacja wizytówek w Google Maps jako dźwignia dla omnichannel
Google Maps to dużo więcej niż podstawa nawigacji (fot. Cottonbro Studio/Pexels)

Optymalizacja wizytówek w Google Maps jako dźwignia dla omnichannel

Optymalizacja wizytówek w Google Maps jako dźwignia dla omnichannel
Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

-

współtwórca, CEO, Center AI

Miłosz Wójcik

Miłosz Wójcik

współtwórca, CEO
Center AI

Przedsiębiorca działający w branży digital od kilkunastu lat. Współtwórca i CEO Center AI – narzędzia do marketingu lokalnego wykorzystywanego przez sieci handlowe i usługowe do zwiększania ruchu w sklepach stacjonarnych. Wspólnik w Appchance – twórcy mobilnych aplikacji dla branży retail. Aktywnie wspiera przedsiębiorców oraz środowisko start-upów technologicznych jako doradca i mentor w międzynarodowych programach akceleracyjnych.

Proces zakupowy ewoluował już daleko poza prostą ścieżkę od zainteresowania ofertą do nabycia produktu w trakcie jednej wizyty w sklepie (stacjonarnym lub internetowym). Nowoczesny konsument może zacząć zakupy, używając smartfona w drodze do pracy, kontynuować w przeglądarce na laptopie, a później odwiedzić sklep stacjonarny, żeby przymierzyć lub przetestować interesujący go produkt i kupić go – lub wrócić do domu i kupić online po porównaniu cen w różnych sklepach.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja