Szum medialny to ciekawe i fascynujące zjawisko. Można mu łatwo ulec i popaść w lęki, jeśli nie jest się go świadomym. Dlatego warto wiedzieć, co to za zjawisko i jaki może mieć wpływ na każdego z nas. O tym właśnie jest ten tekst.Po raz pierwszy zetknęłam się z szumem medialnym w 2008–2009 roku. Jesienią 2008 zaczął się kryzys na rynku hipotecznym w Stanach Zjednoczonych. Polskie media straszyły wtedy rozlaniem się tego kryzysu na cały świat i wieszczyły negatywne konsekwencje dla polskiej gospodarki. Ta histeria mediów doprowadziła wtedy do realnych konsekwencji:
wstrzymywania kontraktów,
szukania oszczędności za wszelką cenę,
zwolnień.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.
Podobał Ci się artykuł?
Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.