Komunikacja kryzysowa i zarządzanie kryzysami w 2023 i 2024 rokuKomunikacja kryzysowa i zarządzanie kryzysami w 2023 i 2024 rokuKomunikacja kryzysowa i zarządzanie kryzysami w 2023 i 2024 rokuKomunikacja kryzysowa i zarządzanie kryzysami w 2023 i 2024 roku
Marki często mają dobre chęci, ale ich działania odbierane są krytycznie (fot. Pixabay)

Komunikacja kryzysowa i zarządzanie kryzysami w 2023 i 2024 roku

Komunikacja kryzysowa i zarządzanie kryzysami w 2023 i 2024 roku
Karolina Janik

Karolina Janik

-

właścicielka, CEO , Personal PR

Karolina Janik

Karolina Janik

właścicielka, CEO
Personal PR

Strateg i doradca w obszarze media relations i komunikacji kryzysowej. Specjalizuje się w audytach komunikacyjnych oraz tworzeniu strategii komunikacji. Pomaga w budowaniu marki osobistej i indywidualnych strategii komunikacji managerom oraz członkom zarządu firm w Polsce i za granicą. Członkini Polskiego Stowarzyszenia Public Relations oraz przewodnicząca międzynarodowej sieci agencji PR – IPR Team. Przez ponad 3 lata rzecznik prasowy Stadionu Energa Gdańsk. Wykładowca na kierunku PR & Media na Uniwersytecie Gdańskim oraz WSB w Toruniu. Inicjatorka programu szkoleniowego Skillers Academy.

Co roku w branży PR wiele mówi się o kryzysach i tym, jak ich unikać. Mimo to 2023 rok przyniósł nam znowu sporo nowości w tym obszarze. Kryzysy były jak zwykle różnorodne i miały różne źródła. Często były efektem dobrych chęci marki, które jednak w zderzeniu z opinią publiczną przekształcały się w trudne do opanowania sytuacje. Od przeglądu minionego roku w komunikacji kryzysowej przejdziemy gładko do przewidywań na rok 2024.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja