Największe kryzysy wizerunkowe 2023 r. - Marketing przy Kawie
Afera wizowa, Orlen i Pandora Gate to największe kryzysy wizerunkowe 2023 r. (Kryzysometr)
  • 0
  • 1
14.12.2023

Afera wizowa, Orlen i Pandora Gate to największe kryzysy wizerunkowe 2023 r. (Kryzysometr)

Największy kryzys wizerunkowy 2023 r. w polskim świecie publicznym to afera wizowa. W gronie firm i organizacji – PKN Orlen i oskarżenia o manipulacje cenami przed wyborami. Z kolei w sferze marek osobistych na pierwszym miejscu znaleźli się influencerzy zamieszani w tzw. Pandora Gate. Takie są wyniki badania Kryzysometr 2023/2024.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54895 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

14 grudnia 2023

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
14.12.2023

Pięć globalnych makrotrendów, które będą oddziaływać na biznes i społeczeństwo 2024 r. – raport Accenture

Od wybuchu pandemii połowa społeczeństwa zaczęła redefiniować życiowe priorytety, kładąc większy nacisk na stabilność zawodową i emeryturę niż np. na zdobycie wyższego wykształcenia. Równocześnie 48 proc. badanych przyznaje, że myśli o swojej przyszłości na mniej niż 12 miesięcy naprzód lub w ogóle nie robi planów. Pokazuje to raport Accenture „Life Trends 2024”.

13 grudnia 2023