Screen Network ożywia arcydzieła malarstwa na ekranach DOOH, wykorzystując deepfake
  • 1
  • 4
30.03.2021

Screen Network ożywia arcydzieła malarstwa na ekranach DOOH, wykorzystując deepfake

Firma Screen Network uruchomiła w swojej ogólnopolskiej sieci ekranów digital OOH kampanię „Poruszamy sztukę”. W jej ramach emitowane są przyciągające uwagę arcydzieła malarstwa, ożywione za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

50878 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

KS

8 miesięcy temu

https://www.youtube.com/watch?v=cQ54GDm1eL0&ab_channel=BuzzFeedVideo

30 marca 2021