Ty też możesz stać się celem działań typu deepfake - Marketing przy Kawie
Ty też możesz stać się celem działań typu deepfakeTy też możesz stać się celem działań typu deepfakeTy też możesz stać się celem działań typu deepfakeTy też możesz stać się celem działań typu deepfake
Można już ożywić dowolny wizerunek i wykorzystać np. w filmie (źr. Egor Zakharov/Samsung Research Moscow)

Ty też możesz stać się celem działań typu deepfake

Ty też możesz stać się celem działań typu deepfake
Wojciech Lika

Wojciech Lika

-

, TestArmy CyberForces

Wojciech Lika

Wojciech Lika

TestArmy CyberForces

QA software engineer. Niezależny doradca ds. bezpieczeństwa. Pasjonat zarządzania cyberbezpieczeństwem i bezpieczeństwem fizycznym w kontekście biznesowym.

Publikujesz i oznaczasz zdjęcia albo filmy w mediach społecznościowych? To znaczy, że jesteś potencjalnym celem hakerów, którzy wykorzystują do cyberprzestępstw technologię deepfake. Tym zdolniejszym wystarczy zaledwie jedna fotografia i 5-sekundowa próbka głosu, aby wygenerować niemalże identyczny hologram deepfake. Jego odróżnienie od pierwowzoru bez użycia specjalistycznych metod jest praktycznie niemożliwe.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to