Kampania marki Koral już w wakacyjnym klimacie
  • 1
  • 2
30.03.2021

Kampania marki Koral już w wakacyjnym klimacie

Koral, polski producent lodów, jak co roku w Wielką Sobotę wyemituje nowe spoty na sezon wiosenno-letni, promujące portfolio produktów. Tegoroczne reklamy mają na przekór szarej, pandemicznej rzeczywistości dawać radość i nadzieję na lepsze jutro.

Koral niezmiennie adresuje ofertę i komunikację przede wszystkim do młodych ludzi. Nowy spot też skierowany jest do młodszego pokolenia. Jest optymistyczny, pełen słońca, tańca i muzyki, a także wakacyjnego klimatu i spotkań towarzyskich, za którymi tęsknimy. Kampania marki Koral przebiega pod hasłem „Zawsze jest pora na lody Koral!”, które od lat jest głównym przekazem brandu.

Kampania ze spotem w roli głównej miała już internetową premierę. Potrwa do samego końca wakacji, czyli mniej więcej do końca sierpnia. Koral planuje start kampanii w telewizji w Wielką Sobotę. Będą to billboardy sponsorskie przy najchętniej oglądanych programach w telewizji TVP1 oraz TVP2, a także Polsacie oraz m.in. w stacjach Polsat Film, Eska TV, Stopklatka, Czwórka, TV Puls. Kampania w telewizji potrwa do końca lipca.

Spot został stworzony przez studio filmowe Film Grupa Wojciech Wojtczak. Udział w jego tworzeniu miał również dział marketingu marki. Za realizację kampanii w Internecie odpowiedzialna jest agencja Veneo, a zakup czasu reklamowego w telewizji zrealizował dział marketingu firmy Koral.

  • 2
Kampania marki Koral w wakacyjnym klimacie

Kampania marki Koral w wakacyjnym klimacie

Kampania marki Koral w wakacyjnym klimacie

30 marca 2021

29 marca 2021