Clear Channel Poland w kampanii „Digital kreatywnie” promuje swoje nośniki DOOH
  • 1
  • 2
5.03.2021

Clear Channel Poland w kampanii „Digital kreatywnie” promuje swoje nośniki DOOH

Firma Clear Channel Poland wystartowała z kampanią promującą nośniki digitalowe. Działania pod hasłem „Digital kreatywnie” prezentują widowiskowe możliwości techniczne cyfrowego obrazu. Prowadzone są na zewnętrznych ekranach na Galerii Mokotów i Westfield Arkadii w Warszawie.

Kampania ruszyła pod koniec lutego na największych nośnikach w Warszawie, będących wizytówką firmy. Spoty wyprodukowane oddzielnie dla każdego z centrum przedstawiają olbrzymią falę wirujących kostek, wkomponowaną w tło fasady obiektów. Działania prezentują możliwości techniczne oraz jakość obrazu cyfrowych ekranów. Mają pokazywać również, że nośniki DOOH dają praktycznie nieograniczone możliwości kreacji reklamy.

Decydując się na kampanię „Digital kreatywnie”, chcieliśmy pokazać, że reklama na digitalach jest wyjątkowa. Możemy tworzyć angażujące treści, ale także nieszablonowe kreacje, które budzą zainteresowanie odbiorców, są zauważalne i zapadają w pamięć, a tym samym wzmacniają wizerunek reklamowanych marek.

Ruch w galeriach, poza okresami ścisłego lockdownu, utrzymuje się na stabilnym poziomie, nie ma dużych wahań w odwiedzalności. Dlatego reklama w centrach handlowych gwarantuje naszym klientom efektywność kampanii. Tym bardziej że to właśnie w miejscu sprzedaży, czyli w galeriach, podejmowanych jest 70% decyzji zakupowych – mówi Michał Kaliński, dyrektor sprzedaży w Clear Channel Poland.

Pomysł i realizacja wideo: Sadaj Studio Warszawa.

  • 2
Kampania „Digital kreatywnie” promuje nośniki DOOH

Kampania „Digital kreatywnie” promuje nośniki DOOH

Kampania „Digital kreatywnie” promuje nośniki DOOH

5 marca 2021