Grupa Śnieżka wprowadza korporacyjną identyfikację wizualną - Marketing przy Kawie
Grupa Śnieżka wprowadza korporacyjną identyfikację wizualną
  • 0
  • 2
30.03.2021

Grupa Śnieżka wprowadza korporacyjną identyfikację wizualną

Grupa Śnieżka wprowadza identyfikację wizualną dla spółek wchodzących w jej skład. Wszystkie należące do niej marki korporacyjne zyskały indywidualne logotypy, spójne z nowo utworzonym znakiem głównej marki – Śnieżka Group.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

56200 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

29 marca 2021