Ruszyły zgłoszenia do KTR i Innovation 2022 - Marketing przy Kawie
Ruszyły zgłoszenia do KTR i Innovation 2022
  • 0
  • 2
21.04.2022

Ruszyły zgłoszenia do KTR i Innovation 2022

Synergia projektów pozwala doceniać pomysłowość i twórczość marketingową oraz biznesową na różnych etapach jej drogi – od pierwszej iskry po zrealizowany koncept. Od tegorocznych edycji wprowadzone zostają bezpłatne zgłoszenia: w KTR dla freelancerów, a w Innovation dla start-upów. Ponadto zarząd KTR rozbudował kategorie Fotografia, Ilustracja oraz Technology, a komitet Innovation rozwinął sekcję biznes.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55090 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

20 kwietnia 2022

  • 1
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
20.04.2022

Krzysztof Tyniec i Mateusz Janicki opowiadają niebajkę w kampanii Szlachetnej Paczki

Lubimy słuchać bajek – magicznych zwrotów akcji, dobrych zakończeń. Realne życie nie zawsze ma jednak bajkowy charakter. Wspólnie ze Szlachetną Paczką przypominają o tym Mateusz Janicki i Krzysztof Tyniec. Aktorzy we wspólnym wideo opowiadają historię Kopciuszka. To „Niebajka” – realna historia jednej z potrzebujących rodzin zgłoszonych do Szlachetnej Paczki. Jej losy toczą się nie dawno temu, za siedmioma górami, lecz współcześnie – tuż obok nas.