Ruszyła Beloud – agencja gamingowa dla generacji Z
  • 0
  • 3
11.01.2021

Ruszyła Beloud – agencja gamingowa dla generacji Z

Na warszawskim Powiślu wystartowała agencja gamingowa Beloud. Zamierza prowadzić kampanie marketingowe skierowane do post-milenialsów. Firma ma w planach tworzenie autorskich treści z obszaru gier, muzyki oraz sportu, z naciskiem na rozrywkę.

Pierwszym produktem agencji Beloud jest turniej przeznaczony dla graczy amatorskich i semi-pro. Start wydarzenia przewidziany jest na 18 stycznia, a finał turnieju na 24 stycznia. Główne założenia rozgrywki to:

  • walka o nagrody,
  • niestandardowa interakcja z graczami i kibicami,
  • rywalizacja fair play.

Prezesem organizacji jest Jakub Szumielewicz, który w przeszłości odpowiadał za takie przedsięwzięcia, jak organizacja e-sportowa X-kom AGO czy klub sportowy Legia Warszawa. Wcześniej zaś związany był z marką L’Oreal Paris. Grono wspólników zasila m.in. znany z wcześniejszych projektów realizowanych przez Szumielewicza Bartosz Jabłoński. W nowej agencji pełnić będzie funkcję dyrektora kreatywnego. W zespole znaleźli się specjaliści z wieloletnim doświadczeniem wyniesionym ze sportu, muzyki, gier i e-sportu.

Dostrzegamy gigantyczny i niezagospodarowany w Polsce potencjał rynku w zaspokajaniu realnych zainteresowań młodych Polaków. Zbudowane doświadczenia wyniesione z AGO Esports, znakomity zespół ludzi oraz niebagatelna determinacja skłoniła mnie do podjęcia decyzji, aby wraz z moimi wspólnikami podjąć próbę zagospodarowania tej przestrzeni – mówi Jakub Szumielewicz, prezes Beloud.

W gronie pierwszych klientów agencji znaleźli się: X-kom AGO, Rogue, kanały YouTube Full Focus i Foot Truck, portale internetowe Meczyki.pl i PPE oraz twórcy transmitujący gry na platformie Twitch.

  • 3
Beloud

Na rynku pojawiła się agencja Beloud

11 stycznia 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2021

Polacy najczęściej spośród Europejczyków twierdzą, że radykalnie zmienili styl życia, aby przeciwdziałać zmianie klimatu. Badanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego

Tematem drugiej ankiety EBI dotyczącej klimatu za lata 2020–2021 jest analiza postaw i poglądów obywateli w kwestii zmiany klimatu w szybko zmieniającym się świecie. Jak obywatele zamierzają przeciwdziałać zmianie klimatu w 2021 r.? Z czego gotowi są zrezygnować, aby przezwyciężyć kryzys klimatyczny? Jaki jest wpływ pandemii Covid-19 na ich zwyczaje związane z podróżowaniem i zamiary w zakresie przeciwdziałania zmianie klimatu? To właśnie starano się ustalić w badaniu.