0 1 0 0 0 25.12.2020W pandemii na święta i tak wydamy więcej, niż powinniśmy – European Consumer Payment Report 2020Pandemia Covid-19 zmniejszyła dochody aż 45% konsumentów w Polsce. Mimo to co czwarta osoba deklaruje, że wyda nawet więcej pieniędzy na święta niż zawsze. Czy koronakryzys zmienił podejście Polaków do wydawania pieniędzy, szczególnie w okresie przedświątecznym? Na to pytanie opowiada firma Intrum z branży windykacji i zarządzania wierzytelnościami, publikując European Consumer Payment Report 2020.
0 1 0 0 0 22.12.2020Przed świętami prawie połowa Polaków szuka promocji i wyprzedaży – „Global State of the Consumer Tracker” DeloitteZbliżające się święta Bożego Narodzenia i sylwester mają duży wpływ na zawartość zakupowego koszyka Polaków. Najbliższe dni to większe wydatki na jedzenie i alkohol, ale także na kategorie, z których najczęściej wybieramy prezenty dla bliskich. Według autorów badania firmy doradczej Deloitte „Global State of the Consumer Tracker” o 3 p.p. przybyło konsumentów, którzy więcej wydadzą na odzież i aż o 5 p.p. tych, którzy zwiększą wydatki na elektronikę.
0 1 0 0 0 22.12.2020TikTok wybrał Grayling do obsługi public relationsPlatforma TikTok służąca do dzielenia się krótkimi filmami nagrywanymi za pomocą urządzeń mobilnych wybrała Grayling Poland na swoją agencję PR.
0 1 0 0 0 22.12.2020Raport e-Izby „Płatności cyfrowe 2020”Rok 2020 jest zdecydowanie rokiem płatności elektronicznych. Wpływ na tendencję do ograniczania transakcji gotówkowych miała (i nadal ma) pandemia Covid-19. Ukazał się nowy raport Izby Gospodarki Elektronicznej „Płatności cyfrowe 2020”. Opracowany został przez serwis GoMobi.pl na podstawie wyników badania zrealizowanego przez Mobile Institute.
1 7 0 0 0 22.12.2020W kampanii P&G „Lead with Love” dzieci śpiewają przebój The Cranberries, a firma deklaruje wsparcie społeczności lokalnychFirma chce w nadchodzącym roku zachęcić do wspólnych działań na rzecz społeczności, równości i planety. W reklamie „Emotions” koncern prezentuje sceny oparte na ośmiu podstawowych emocjach człowieka. Wykorzystuje także utwór „Dreams” zespołu The Cranberries.
0 1 0 0 0 22.12.2020Publicis konsoliduje działalność na rynkach Europy WschodniejKonsolidacja rynków Ukrainy, Łotwy, Litwy i Estonii z Publicis Groupe Polska jest kolejnym etapem rozwoju modelu Power Of One w Europie Wschodniej. Utworzenie nowego klastra jest kontynuacją działań w kierunku wzmocnienia współpracy pomiędzy rynkami i zespołami.
1 2 0 0 0 21.12.2020AMS z kampanią edukacyjną #NieStrzelamPomagamKampania outdoorowa zorganizowana przez AMS zachęca, aby w okresie świąteczno-sylwestrowym kierować się empatią w stosunku do zwierząt i zrezygnować z głośnych wystrzałów.
0 1 0 0 1 18.12.2020Facebook tworzy narzędzie, za pośrednictwem którego użytkownik będzie mógł płacić celebrytom za udział w filmieFacebook tworzy nowy produkt wideo, który umożliwi internautom płacenie popularnym twórcom treści lub celebrytom za możliwość interakcji z nimi podczas transmisji na żywo. Narzędzie o nazwie Super inspirowane jest aplikacją Cameo, która pozwala na tworzenie spersonalizowanych pozdrowień od celebryty.
0 1 0 0 1 18.12.2020Ponad 8 mln kary dla Telestrady za podszywanie się pod dotychczasowego operatoraPonad 8 mln zł kary za wprowadzanie konsumentów w błąd i nieuczciwe praktyki rynkowe nałożył prezes UOKiK, Tomasz Chróstny na Telestradę. Przedstawiciele spółki pozyskiwali klientów, podszywając się pod ich dotychczasowego operatora. Firma nie wydawała konsumentom podpisanych z nimi dokumentów: umów i załączników do nich.
1 1 0 0 0 18.12.2020Dentsu rzuca muzyczne wyzwanie na święta, by wspomóc dziecięcą psychiatrięW tym roku grupa komunikacyjna Dentsu przeznaczy część budżetu PR na działania dobroczynne – wsparcie psychiatrii dziecięcej. Firma zachęca swoich klientów, partnerów i konkurentów do wzięcia udziału w specjalnym wyzwaniu muzycznym.