0 1 11.01.2021General Motors prezentuje zaktualizowane logo przed targami CES 2021design zarządzanie marką TweetGeneral Motors ma nowe logo. To piąta zmiana w 113-letniej historii firmy.Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad53964 informacji, newsletteraoraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.Masz już konto? Zaloguj się Zaloguj sięRejestracja Zarejestruj Tweet Skomentuj 0 0 0
0 4 0 0 0 11.01.2021Polacy najczęściej spośród Europejczyków twierdzą, że radykalnie zmienili styl życia, aby przeciwdziałać zmianie klimatu. Badanie Europejskiego Banku InwestycyjnegoTematem drugiej ankiety EBI dotyczącej klimatu za lata 2020–2021 jest analiza postaw i poglądów obywateli w kwestii zmiany klimatu w szybko zmieniającym się świecie. Jak obywatele zamierzają przeciwdziałać zmianie klimatu w 2021 r.? Z czego gotowi są zrezygnować, aby przezwyciężyć kryzys klimatyczny? Jaki jest wpływ pandemii Covid-19 na ich zwyczaje związane z podróżowaniem i zamiary w zakresie przeciwdziałania zmianie klimatu? To właśnie starano się ustalić w badaniu.
1 3 0 0 0 11.01.2021Grzeszki w szkole w drugiej odsłonie kampanii „Każdy ma swoje Grześki”Z końcem ubiegłego roku marka Grześki zaprezentowała nową platformę komunikacyjną pod hasłem „Każdy ma swoje Grześki”. 11 stycznia wystartowała druga odsłona kampanii bazującej na grze słów grzeszki – Grześki.
0 1 0 0 0 11.01.2021Zalando powierza obsługę PR i influencer marketingu w Polsce agencji The IconZ początkiem stycznia 2021 r. Zalando poszerza zakres współpracy z The Icon Agency. Oprócz dotychczasowej obsługi marki w zakresie social media do obowiązków agencji dołącza obsługa w zakresie public relations i influencer marketingu.
0 1 0 0 0 11.01.2021„Bohaterowie społecznego zaangażowania!” – ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł Dobroczyńca RokuOd 11 stycznia organizacje pozarządowe mogą zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji konkursu o tytuł Dobroczyńca Roku. Kapituła nagrodzi w tym roku również firmy zaangażowane w przeciwdziałanie skutkom pandemii. Do kategorii specjalnej „Walka ze skutkami pandemii Covid-19” mogą zgłaszać się firmy, koalicje firm i fundacje korporacyjne.