General Motors prezentuje zaktualizowane logo przed targami CES 2021
  • 0
  • 1
11.01.2021

General Motors prezentuje zaktualizowane logo przed targami CES 2021

General Motors ma nowe logo. To piąta zmiana w 113-letniej historii firmy.

Odświeżenie identyfikacji wizualnej jest częścią kampanii marki podkreślającej jej wysiłki w dążeniu do upowszechnienia pojazdów elektrycznych. Obejmują one m.in. zobowiązanie do wyprodukowania 30 modeli elektrycznych do 2025 r.

Nowy znak został pokazany tuż przed prezentacją marki na targach CES 2021, zaplanowaną na 12 stycznia. Przemówienie wygłosi Mary Barra, prezes General Motors.

Rozpoczynamy tę kampanię teraz, ponieważ bardziej niż kiedykolwiek wcześniej dysponujemy rozwiązaniami i możliwościami, aby umieścić każdego w pojeździe elektrycznym – powiedziała Deborah Wahl, dyrektor generalna General Motors.

Nowy znak utrzymano w jasnoniebieskiej kolorystyce inspirowanej „czystym, błękitnym niebem całkowicie elektrycznej przyszłości”. Użycie małych liter ma z kolei sygnalizować „większą inkluzywność, przystępność i bardziej ludzki aspekt”.

Poszczególne marki z portfolio GM nie będą miały nowych logotypów. Firma stara się jednak dostarczać pojazdy elektryczne w każdym przedziale cenowym, wykorzystując technologię akumulatorów Ultium. Już teraz GM produkuje Chevy Bolta, a oczekuje się, że w 2022 r. wprowadzi też Cadillaca Lyriq i GMC Hummera.

GM już wcześniej jasno określił swoje ambicje związane z elektromobilnością. Podczas Super Bowl 2020 firma ujawniła powrót Hummera w całkowicie elektrycznej wersji. Zasadza się to na zobowiązaniu złożonym 3 lata wcześniej, by „stworzyć świat bez wypadków, z zerową emisją i brakiem zatorów komunikacyjnych”.

Dążenia firmy będzie podkreślać kampania zatytułowana „Everybody in” z udziałem pisarza Malcoma Gladwella, surferki Bethany Hamilton i innych wpływowych osób. Kampania ma trwać rok.

  • 1
General Motors

Nowe logo General Motors

11 stycznia 2021

  • 0
  • 4
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2021

Polacy najczęściej spośród Europejczyków twierdzą, że radykalnie zmienili styl życia, aby przeciwdziałać zmianie klimatu. Badanie Europejskiego Banku Inwestycyjnego

Tematem drugiej ankiety EBI dotyczącej klimatu za lata 2020–2021 jest analiza postaw i poglądów obywateli w kwestii zmiany klimatu w szybko zmieniającym się świecie. Jak obywatele zamierzają przeciwdziałać zmianie klimatu w 2021 r.? Z czego gotowi są zrezygnować, aby przezwyciężyć kryzys klimatyczny? Jaki jest wpływ pandemii Covid-19 na ich zwyczaje związane z podróżowaniem i zamiary w zakresie przeciwdziałania zmianie klimatu? To właśnie starano się ustalić w badaniu.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2021

„Bohaterowie społecznego zaangażowania!” – ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł Dobroczyńca Roku

Od 11 stycznia organizacje pozarządowe mogą zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji konkursu o tytuł Dobroczyńca Roku. Kapituła nagrodzi w tym roku również firmy zaangażowane w przeciwdziałanie skutkom pandemii. Do kategorii specjalnej „Walka ze skutkami pandemii Covid-19” mogą zgłaszać się firmy, koalicje firm i fundacje korporacyjne.