Zalando powierza obsługę PR i influencer marketingu w Polsce agencji The Icon
  • 0
  • 1
11.01.2021

Zalando powierza obsługę PR i influencer marketingu w Polsce agencji The Icon

Z początkiem stycznia 2021 r. Zalando poszerza zakres współpracy z The Icon Agency. Oprócz dotychczasowej obsługi marki w zakresie social media do obowiązków agencji dołącza obsługa w zakresie public relations i influencer marketingu.

Działania PR po stronie The Icon Agency poprowadzi Piotr Mika, natomiast influencer marketing Maria Stasiecka. Dział social media pozostaje w rękach Katarzyny Krukar. Produkty Zalando jeszcze w styczniu dostępne będą w showroomie wirtualnym i stacjonarnym przy ulicy Mokotowskiej 40/3.

Współpraca została nawiązana w wyniku przetargu. Za komunikację korporacyjną Zalando w Polsce nadal odpowiadać będzie agencja Clue PR.

  • 1
Zalando wybrało The Icon Agency

Zalando wybrało The Icon Agency

11 stycznia 2021

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
11.01.2021

„Bohaterowie społecznego zaangażowania!” – ruszył nabór wniosków w konkursie o tytuł Dobroczyńca Roku

Od 11 stycznia organizacje pozarządowe mogą zgłaszać firmy i fundacje korporacyjne do XXIV edycji konkursu o tytuł Dobroczyńca Roku. Kapituła nagrodzi w tym roku również firmy zaangażowane w przeciwdziałanie skutkom pandemii. Do kategorii specjalnej „Walka ze skutkami pandemii Covid-19” mogą zgłaszać się firmy, koalicje firm i fundacje korporacyjne.

8 stycznia 2021