Rośnie zadowolenie Polaków z obsługi klienta, ale ciągle jest sporo do poprawy – badanie SW Research
  • 0
  • 4
7.12.2023

Rośnie zadowolenie Polaków z obsługi klienta, ale ciągle jest sporo do poprawy – badanie SW Research

Obsługa klienta w Polsce w ciągu ostatnich trzech lat zauważalnie się poprawiła zdaniem 40% Polaków. Najbardziej jesteśmy zadowoleni z pracy działów obsługi w handlu (tradycyjnym i e-commerce), a zaraz potem w bankach oraz firmach ubezpieczeniowych. Nieco gorzej wypadają operatorzy telekomunikacyjni i dostawcy internetu. Najgorzej ocenianą branżą są podróże i turystyka. Tak wynika z czwartej edycji badania Armatis Customer Experience Index, przeprowadzonego przez SW Research.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2023