Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę o 4,6% w 2024 r., w Polsce przewiduje się wzrost o 3,2%
  • 0
  • 4
7.12.2023

Dentsu prognozuje wzrost globalnych wydatków na reklamę o 4,6% w 2024 r., w Polsce przewiduje się wzrost o 3,2%

Globalne wydatki na reklamę wzrosną o 4,6% w 2024 r., przy inflacji w mediach napędzającej je do poziomu 752,8 mld dol. W Polsce spodziewany jest wzrost na poziomie 3,2% i wartości do poziomu 10,9 mld zł. Tak wynika z „Dentsu Ad-Spend Forecast 2024”.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

54857 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

7 grudnia 2023

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2023

Raport „CSR w praktyce” – 84% firm prowadzi działania mające na celu walkę ze zmianami klimatu

Ochrona środowiska oraz działania wobec pracowników to kluczowe obszary aktywności firm w obszarze ESG. Według respondentów głównym motywatorem podejmowanych przez biznes działań jest chęć poprawy wizerunku. Na znaczeniu zyskują również oczekiwania ze strony klientów i pracowników, a także nowe regulacje związane m.in. z raportowaniem. Pokazują to wyniki badania „CSR w praktyce – barometr Francusko-Polskiej Izby Gospodarczej”.

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
7.12.2023

Świąteczny budżet Polaków, czyli kiedy, ile i na co wydajemy w święta Bożego Narodzenia? – badanie Mastercard

Ponad połowa respondentów na świąteczne zakupy ma zamiar wydać do 1000 zł. 46% badanych przyznaje, że pieniądze na świąteczne wydatki odkłada z dużym wyprzedzeniem. Najbardziej popularnymi upominkami w tym roku będą ubrania, zabawki i książki. Oprócz klasycznych pomysłów na prezenty Polacy coraz częściej decydują się wspierać pasje swoich bliskich.