Ukazał się raport „Trendy Customer Experience” - Marketing przy Kawie
Ukazał się raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”
  • 0
  • 4
30.11.2023

Ukazał się raport „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”

Brandly360 zaprezentowało raport: „Trendy Customer Experience. Rewolucja czy ewolucja doświadczeń Klienta?”. Zawiera on analizę kluczowych trendów i kierunków zmian w zjawisku doświadczenia klienta i wpływie CX na obszar zarządzania cyfrową półką (digital shelf).

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55925 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

30 listopada 2023

29 listopada 2023