W Polsce PR odgrywa coraz ważniejszą rolę w kontekście zarówno biznesowym, jak i społecznym. Od 2009 roku branża ciągle rozwija się oraz poszerza swoje kompetencje, dostosowując się do zmieniającego się świata. Świadczy o tym wzrost liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw.W samym 2023 roku w porównaniu do roku ubiegłego przyrost firm specjalizujących się w budowaniu i utrzymaniu długofalowych relacji z otoczeniem wyniósł prawie 2,5 proc. To prawie tyle samo, ile w całym 2022 roku. Tegoroczna sytuacja finansowa agencji PR silnie się polaryzuje. 42 proc. firm jest w słabej kondycji materialnej, a z drugiej strony sytuację 50 proc.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.