Public relations 2023. Polski rynek agencji PR od lat rośnie – tegoroczna sytuacja finansowa agencji jest dwubiegunowaPublic relations 2023. Polski rynek agencji PR od lat rośnie – tegoroczna sytuacja finansowa agencji jest dwubiegunowaPublic relations 2023. Polski rynek agencji PR od lat rośnie – tegoroczna sytuacja finansowa agencji jest dwubiegunowaPublic relations 2023. Polski rynek agencji PR od lat rośnie – tegoroczna sytuacja finansowa agencji jest dwubiegunowa
Sytuację finansową 50 proc. agencji PR w Polsce można określić jako dobrą (fot. Pixabay)

Public relations 2023. Polski rynek agencji PR od lat rośnie – tegoroczna sytuacja finansowa agencji jest dwubiegunowa

Public relations 2023. Polski rynek agencji PR od lat rośnie – tegoroczna sytuacja finansowa agencji jest dwubiegunowa
Karolina Krzeska

Karolina Krzeska

-

CEO, Rocket Science Communications

Karolina Krzeska

Karolina Krzeska

CEO
Rocket Science Communications

Po 8 latach pracy w korporacji na stanowisku PR & marketing menedżera regionu EMEA&Latam związanej z nowymi technologiami założyła własną firmę. Jej agencja PR z siedzibą w Warszawie działa również na rynku niemieckim, czeskim i węgierskim od 2005 r. Głównie buduje wizerunki firm i ekspertów dla branży IT, technologii, start-upów, e-commerce, OZE, edukacji, marketingu, NGO i biznesu. W świecie pełnym bezwartościowego przekazu reklamowego specjalizuje się w komunikacji, której podstawą jest treść. Chce, by to, co mówi, zawierało wszystko to, co jest istotne z punktu widzenia marki, ale przede wszystkim było wartościowe dla odbiorców. Za każdym razem przygotowuje autorską kombinację najlepszych narzędzi dotarcia, łączącą potrzeby biznesowe klienta ze światem nowoczesnej komunikacji. W swojej agencji PR wyznaje zasadę: PR it’s not Rocket Science!

W Polsce PR odgrywa coraz ważniejszą rolę w kontekście zarówno biznesowym, jak i społecznym. Od 2009 roku branża ciągle rozwija się oraz poszerza swoje kompetencje, dostosowując się do zmieniającego się świata. Świadczy o tym wzrost liczby zarejestrowanych przedsiębiorstw.

W samym 2023 roku w porównaniu do roku ubiegłego przyrost firm specjalizujących się w budowaniu i utrzymaniu długofalowych relacji z otoczeniem wyniósł prawie 2,5 proc. To prawie tyle samo, ile w całym 2022 roku. Tegoroczna sytuacja finansowa agencji PR silnie się polaryzuje. 42 proc. firm jest w słabej kondycji materialnej, a z drugiej strony sytuację 50 proc.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja