R&D w obsłudze klientaR&D w obsłudze klientaR&D w obsłudze klientaR&D w obsłudze klienta
Precyzyjne i dobrze zarządzane dane to lepsza obsługa klienta (fot. Pixabay)

R&D w obsłudze klienta

R&D w obsłudze klienta
Dorota Pindel

Dorota Pindel

-

research & development director, WebTalk

Dorota Pindel

Dorota Pindel

research & development director
WebTalk

Dyplomowana w specjalizacjach filologii medialnej i kulturoznawczej, reklamy i PR oraz biznesu AI. W ciągu 12 lat obecności w branży zdobyła doświadczenie copywriterskie, strategiczne i szkoleniowe. Aktualnie rozwija dział WebTalk Lab, odpowiedzialny za dostarczanie analityki internet of behaviour, a także wdrażanie A-commerce i nowoczesnych technologii związanych z digital lifestyle.

Poszukiwanie rozwoju w ramach obsługi klienta to ważny element budowania i podnoszenia jakości. Może wiązać się z optymalizacją baz danych, procesów czy budowaniem obecności w nowych kanałach komunikacji. Zawsze jednak prowadzi do tego, że konsumenci chętniej wracają do marki i w efekcie dokonują kolejnych zakupów.

Obsługa klienta to działanie łączące marketing i sprzedaż, a przy tym będące wynikiem wcześniejszych aktywności marki. Ma ona znaczenie na każdym etapie ścieżki zakupowej, dlatego kluczowym wysiłkiem każdej marki jest zadbanie o wysoką jakość obsługi. W jej zakresie może znaleźć się:

informowanie i edukowanie konsumentów o produkcie;
wspieranie procesu zakupowego;
lojalizowanie po zakupie.

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja