Poszukiwanie rozwoju w ramach obsługi klienta to ważny element budowania i podnoszenia jakości. Może wiązać się z optymalizacją baz danych, procesów czy budowaniem obecności w nowych kanałach komunikacji. Zawsze jednak prowadzi do tego, że konsumenci chętniej wracają do marki i w efekcie dokonują kolejnych zakupów.Obsługa klienta to działanie łączące marketing i sprzedaż, a przy tym będące wynikiem wcześniejszych aktywności marki. Ma ona znaczenie na każdym etapie ścieżki zakupowej, dlatego kluczowym wysiłkiem każdej marki jest zadbanie o wysoką jakość obsługi. W jej zakresie może znaleźć się:
informowanie i edukowanie konsumentów o produkcie;
wspieranie procesu zakupowego;
lojalizowanie po zakupie.
Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie
Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do4915 artykułów, newslettera
oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.