Samsung rozszerza współpracę z VML
  • 0
  • 1
20.03.2024

Samsung rozszerza współpracę z VML

Na początku 2024 r. współpraca Samsunga i agencji VML została poszerzona o dodatkowy zakres: kompleksowej obsługi kreatywnej dywizji Mobile.

Agencja VML obsługuje markę Samsung nieprzerwanie od 2016 r. w zakresie social media oraz influencer & partnerships. Od tego czasu trzykrotnie wygrała kolejne przetargi na ten zakres usług.

Obecnie w wyniku wygranego przetargu zakres obsługi agencji się zwiększył. Obejmuje całościową obsługę kreatywną dywizji Mobile Samsung, w tym: ATL, digital i OOH/DOOH.

  • 1
Samsung rozszerza współpracę z VML

Samsung rozszerza współpracę z VML

20 marca 2024

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
20.03.2024

Echa webinaru Brandly360 „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?”

Wyzwania związane z wdrożeniem automatyzacji cen, praktyczne i wartościowe dla skalowania sprzedaży przykłady implementacji dynamicznych strategii cenowych, wykorzystanie sztucznej inteligencji w procesie wyznaczania cen, zastosowania zjawiska automatyzacji w sprzedaży i marketingu, a także występujące na rynku rozwiązania dla e-commerce. To wszystko omówiono podczas organizowanego przez Brandly360 webinaru „Dynamic pricing i AI w e-commerce: jeszcze innowacja czy już konieczność?”.

19 marca 2024