Generacja Z w sieci: jak do niej dotrzeć? - Marketing przy Kawie
Generacja Z w sieci: multiscreening, multitasking i nowe mediaGeneracja Z w sieci: multiscreening, multitasking i nowe mediaGeneracja Z w sieci: multiscreening, multitasking i nowe mediaGeneracja Z w sieci: multiscreening, multitasking i nowe media
O tej niejednorodnej generacji można z pewnością powiedzieć jedno: lubi rozrywkę (fot. Yan Krukau/Pexels)

Generacja Z w sieci: multiscreening, multitasking i nowe media

Generacja Z w sieci: multiscreening, multitasking i nowe media
Paulina Klimek

Paulina Klimek

-

junior digital specialistka, Ancymony

Paulina Klimek

Paulina Klimek

junior digital specialistka
Ancymony

Wokół Pokolenia Z pojawia się wiele stereotypów. Zarzuca mu się łamanie zasad, roszczeniowość i niecierpliwość. Z drugiej strony niektóre badania pokazują, że Zetki są oddane swoim przekonaniom, cenią indywidualizm, sporo potrafią. No właśnie: jakie umiejętności wyróżniają przedstawicieli tej generacji? Jak korzystają oni z nowych mediów i w jaki sposób się komunikują? Jak do nich trafić?

Obecnie możesz przeczytać
1 artykuł dziennie

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do

4915 artykułów, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Podobał Ci się artykuł?

Wesprzyj naszych redaktorów i dziennikarzy, stawiając dużą czarną.


Postaw mi kawę na buycoffee.to