Anna Lewandowska wprowadza na rynek markę kosmetyków Phlov
  • 0
  • 7
23.10.2019

Anna Lewandowska wprowadza na rynek markę kosmetyków Phlov

7 października Anna Lewandowska zaprezentowała własną markę kosmetyków Phlov. Od 23 października są one dostępne w perfumerii internetowej Sephora.pl. Wkrótce pojawią się także w stacjonarnych sklepach sieci.

Phlov mają być wielozadaniowymi, naturalnymi i wegańskimi kosmetykami w duchu less waste. Przeznaczone są do pielęgnacji twarzy oraz ciała. Od 29 października produkty sygnowane nazwiskiem Anny Lewandowskiej dostępne będą we wszystkich stacjonarnych perfumeriach Sephora w Polsce.

Nazwa nawiązuje do stanu określanego w psychologii pozytywnej jako flow. To stan pełnego zaangażowania w wykonywaną czynność, któremu towarzyszą radość, spokój i szczęście. Właśnie te doznania mają być motywem przewodnim marki.

Produkty zawierają m.in. roślinne soki z brzozy i korzenia yakon, bioprzyswajalne przefermentowane minerały, superowoce, synbiotyki, ekstrakty z grzybów oraz adaptogenów – tłumaczy Lewandowska. Kosmetyki zostały zamknięte w opakowaniach z materiałów nadających się do recyklingu, m.in. takich jak bio-PET, szkło i trzcina cukrowa.

Phlov zrodziło się w głowach Anny Lewandowskiej i Justyny Żukowskiej-Bodnar. Nad wspólną marką pracowały prawie trzy lata.

Jestem przekonana, że odpowiednia pielęgnacja skóry jest równie istotna, jak zdrowa dieta. Dlatego na etapie pracy nad produktem korzystałam ze swojego doświadczenia w tym zakresie i wiedzy o superfoods, biofermentach, adaptogenach i wyciągach z roślin i owoców. Cieszę się, że dzięki temu każdy będzie miał możliwość poznania bliżej naszych produktów i uzyskania na ich temat rzetelnych informacji – mówi Anna Lewandowska, współtwórczyni marki Phlov.

Jak dodaje celebrytka, nadzór nad całym procesem umożliwia własny dział badań i rozwoju.

Debiut marki miał miejsce 7 października, podczas dnia prasowego sieci Sephora Polska. Anna Lewandowska opowiedziała o nowym projekcie, a zebrani dziennikarze i influencerzy mieli okazję przetestować i poznać produkty marki.

Phlov by Anna Lewandowska to najważniejsza dla nas premiera tego sezonu odzwierciedlająca globalne trendy kosmetyczne. Oferta marki to naturalne i wegańskie kosmetyki pielęgnacyjne, świetnej jakości, w przyjaznych środowisku opakowaniach. Filozofia marki wpisuje się w oczekiwania naszych klientek.

Segment kosmetyków naturalnych budujemy konsekwentnie od jedenastu lat. Posiadamy już kilkanaście marek z tej kategorii. Liczymy na to, że produkty Phlov zainteresują nie tylko fanów pani Ani Lewandowskiej, ale i wszystkich odwiedzających nas klientów kochających tę kategorię produktów – mówi Katarzyna Bielecka, dyrektor generalna firmy Sephora Polska.

  • 7

fot. J. Maciej Goliszewski/Epoka

fot. J. Maciej Goliszewski/Epoka

fot. J. Maciej Goliszewski/Epoka

 

No no no

2 miesiące temu

Pomysł ściągnięty od Ewy Chodakowskiej ;)

23 października 2019

22 października 2019