Dark stores Żabki Jush pokryte grafikami artystek młodego pokolenia
  • 0
  • 3
6.09.2022

Dark stores Żabki Jush pokryte grafikami artystek młodego pokolenia

Powołany przez Żabkę start-up Lite e-Commerce wyszedł naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Warszawy, Poznania i Krakowa. Zaprezentował nowy wygląd trzech magazynów aplikacji ekspresowych zakupów Żabka Jush. Ich witryny pokryły kolorowe grafiki zaprojektowane przez artystki młodego pokolenia. W ten sposób marka chce na stałe wpisać się w miejski krajobraz.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

53932 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

 

6 września 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic

Meta zaprasza do współpracy twórców z piętnastu rynków w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Ogłasza swój pierwszy program ambasadorski pod nazwą „Twórcy jutra”. Wraz ze zmieniającymi się technologiami i mediami społecznościowymi firma chce wykorzystać swoje platformy, aby dać głos młodemu, inspirującemu pokoleniu twórców internetowych. Chce pozwolić im realizować swoje pasje oraz zdobywać nowych obserwujących.

5 września 2022