Dark stores Żabki Jush pokryte grafikami artystek młodego pokolenia
  • 0
  • 3
6.09.2022

Dark stores Żabki Jush pokryte grafikami artystek młodego pokolenia

Powołany przez Żabkę start-up Lite e-Commerce wyszedł naprzeciw oczekiwaniom mieszkańców Warszawy, Poznania i Krakowa. Zaprezentował nowy wygląd trzech magazynów aplikacji ekspresowych zakupów Żabka Jush. Ich witryny pokryły kolorowe grafiki zaprojektowane przez artystki młodego pokolenia. W ten sposób marka chce na stałe wpisać się w miejski krajobraz.

Usługi q-commerce, czyli ekspresowych e-zakupów, wymagają utrzymywania w miastach tzw. dark stores. Są to magazyny i punkty przeznaczone wyłącznie do obsługi zamówień online. Choć widoczne z ulic, pozostają zamknięte dla przechodniów. Ich zasłonięte witryny robią na niektórych przygnębiające wrażenie.

Aplikacja Żabka Jush zaprosiła do współpracy trzy młode artystki, mieszkanki Warszawy, Poznania i Krakowa. Zaprojektowały one grafiki, które mają:

  • odmienić wizerunek witryn magazynów;
  • wpisać się w koloryt okolicy;
  • połączyć styl każdej z projektantek z dotychczasową estetyką komunikacji wizerunkowej usługi.

Poznań – Kinga Offert

Sięgnęła po najbardziej charakterystyczne dla Jusha żywe barwy. Na ich tle przedstawiła historię o spędzaniu wolnego czasu na rzeczach dla nas istotnych, jak rozwój swoich pasji czy zabawa z pupilem. Innowacyjnie podeszła do stylistyki i stworzyła przyciągające wzrok detale.

Kraków – Bogna Brewczyk

Przedstawiła Wisłę jako centrum aktywności mieszkańców spędzających wolny czas. Jest to bezpośrednie nawiązanie do hasła Jusha „Rób, co chcesz”. Zachęca ono klientów aplikacji do chwili relaksu i spędzenia wolnego czasu na realizacji swoich pasji. Dlatego na witrynie magazynu przy ul. Sukienniczej widać osoby czynnie uprawiające sport, ale także spacerujące z psem czy odpoczywające na łonie natury. Nie zabrakło również najbardziej charakterystycznego dla Krakowa symbolu, czyli smoka wawelskiego.

Warszawa – Karolina Woźniak

Ilustratorka znana m.in. ze współpracy z marką Smyk pokazała spacer przy ulubionej muzyce, oddanie się lekturze książki czy domowe ćwiczenia jako przykłady chwil przerwy od codziennych obowiązków. Całość uzupełniają produkty spożywcze spakowane w papierowe torby, w których kurierzy Jusha dostarczają zakupy.

Chcemy wpisać się na stałe w krajobraz miast, w których działamy. Dlatego odmieniamy witryny naszych magazynów czy sięgamy po takie formy reklamy jak wielkoformatowe murale. Dążymy do tego, żeby ludzie postrzegali nas jako miejską markę, będącą blisko lokalnych społeczności.

By jak najlepiej oddać klimat i koloryt danego miejsca, podjęliśmy współpracę z artystkami z tych konkretnych miast. Cieszymy się, że mogliśmy współpracować z młodymi i utalentowanymi twórczyniami. Efekty naszej wspólnej pracy cieszą oko przechodniów i okolicznych mieszkańców – mówi Kamil Bąkowski, marketing & e-commerce director w Lite e-Commerce.

  • 3
dark stores Żabki Jush z grafikami

Grafika Kingi Offert w Poznaniu. Artystki młodego pokolenia zaprojektowały grafiki na witryny dark stores Żabki Jush

dark stores Żabki Jush z grafikami

Projekt Bogny Brewczyk w Krakowie

dark stores Żabki Jush z grafikami

Warszawska grafika na witrynę autorstwa Karoliny Woźniak

 

 

6 września 2022

  • 0
  • 2
  • 0
  • 0
  • 0
6.09.2022

Meta i „Twórcy jutra”. Kampania, która udowadnia, że kreatywność w mediach społecznościowych nie ma granic

Meta zaprasza do współpracy twórców z piętnastu rynków w regionie Europy, Bliskiego Wschodu oraz Afryki. Ogłasza swój pierwszy program ambasadorski pod nazwą „Twórcy jutra”. Wraz ze zmieniającymi się technologiami i mediami społecznościowymi firma chce wykorzystać swoje platformy, aby dać głos młodemu, inspirującemu pokoleniu twórców internetowych. Chce pozwolić im realizować swoje pasje oraz zdobywać nowych obserwujących.

5 września 2022