BlaBlaCar ruszył z kampanią skierowaną do mieszkańców Lublina
  • 0
  • 3
12.10.2022

BlaBlaCar ruszył z kampanią skierowaną do mieszkańców Lublina

1 października ruszyła kampania BlaBlaCar adresowana do mieszkańców Lublina. Promuje przejazdy autobusowe, możliwe do rezerwacji i zakupu biletu za pośrednictwem platformy.

Powodem wyboru tego miasta jest rosnący popyt na zakup biletów autokarowych w tym kierunku. W czerwcu i lipcu br. ich sprzedaż wzrosła o 300 proc. Tym samym Lubelszczyzna uplasowała się na drugim miejscu w kraju w gronie najpopularniejszych regionów rezerwujących przejazd autobusem w BlaBlaCar. Ustępuje jedynie Małopolsce.

Akcją dotyczy przede wszystkim okazyjnych przejazdów za połowę ceny. Aktywności promować będą atrakcyjne cenowo wybrane połączenia do i z Lublina – tańsze o 50 proc. względem standardowych w 10 miastach w kraju. Na terenie miasta pojawi się kilkanaście nośników wielkoformatowych, o wymiarach 600 x 300 i 504 x 238 cm.

Jednocześnie trwać będą działania online obejmujące:

  • YouTube – reklamy w trzech formatach: 6, 15 i 20 sekund,
  • Facebook – posty sponsorowane statyczne i wideo oraz reklamy w serwisie,
  • TikTok – działania z lokalnymi twórcami.

Za kreację odpowiadają Labcon, studio Koyot Design i agencja marketingowa Maik. Ta ostatnia zajęła się również zakupem nośników outdoorowych. Zakup mediów online – agencja Labcon. Działania public relations oraz współpracę z influencerami prowadzi Dfusion Communication. Uzupełnieniem kampanii są broszury rozdawane w okolicach centrum miasta.

Działania potrwają do końca br.

  • 3
BlaBlaCar promuje przejazdy autobusowe

BlaBlaCar promuje przejazdy autobusowe

BlaBlaCar promuje przejazdy autobusowe
BlaBlaCar promuje przejazdy autobusowe

12 października 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.10.2022

Większość konsumentów wierzy, że ma wpływ na działania marek – badanie Sustainable Brands

Co piąty konsument w Polsce odwrócił się od firmy lub brandu za nieetyczne lub antyspołeczne zachowanie. Jednocześnie aż 68% z nas uważa, że ma realny wpływ na działanie brandów. Sustainable Brands Poland oraz Ipsos przeprowadzili diagnozę stanu świadomości polskich konsumentów w obszarze zrównoważonego rozwoju. Szczególny nacisk położono na spójność między deklarowanymi intencjami a realnymi działaniami.

11 października 2022