Konkurs Otomoto inspirowany historią DeLoreana - Marketing przy Kawie
Konkurs Otomoto inspirowany historią właścicieli DeLoreana DMC-12
  • 1
  • 2
13.12.2022

Konkurs Otomoto inspirowany historią właścicieli DeLoreana DMC-12

Bohaterem czwartej, świątecznej odsłony „Prawdziwych historii” Otomoto jest DeLorean DMC-12. Model ten ten zasłynął rolą w filmie „Powrót do przyszłości”. Otomoto organizuje przy okazji konkurs, w którym do wygrania jest przejazd po torze wyścigowym i bon na paliwo.

Informacje archiwalne dostępne są wyłącznie dla naszych subskrybentów

Zarejestruj się bezpłatnie, aby otrzymać dostęp do bazy ponad

55867 informacji, newslettera

oraz informacji handlowych m.in. o wydarzeniach branżowych, usługach czy produktach wspierających marketing.

Masz już konto? Zaloguj się

Rejestracja

Doceniasz naszą pracę?

Postaw espresso redaktorom i pomóż tworzyć jeszcze lepsze treści.


Postaw mi kawę na buycoffee.to

13 grudnia 2022

12 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
12.12.2022

Nielsen i Gemius mają obszary do poprawy po audycie fuzji danych OOH

W ubiegłym roku pomiar widowni telewizyjnej dostarczany przez firmę Nielsen został poszerzony o dane oglądalności telewizji poza domem pochodzące z panelu Gemiusa. W tym celu Nielsen wdrożył proces fuzji łączący oba te zbiory danych. 12 grudnia z inicjatywy Moc TV (zrzeszenia nadawców telewizyjnych) międzynarodowa organizacja audytorska CESP, specjalizująca się w przeprowadzaniu audytów pomiaru mediów, dokonała oceny wprowadzonego rozwiązania.