Konkurs Otomoto inspirowany historią właścicieli DeLoreana DMC-12
  • 1
  • 2
13.12.2022

Konkurs Otomoto inspirowany historią właścicieli DeLoreana DMC-12

Bohaterem czwartej, świątecznej odsłony „Prawdziwych historii” Otomoto jest DeLorean DMC-12. Model ten ten zasłynął rolą w filmie „Powrót do przyszłości”. Otomoto organizuje przy okazji konkurs, w którym do wygrania jest przejazd po torze wyścigowym i bon na paliwo.

Serwis Otomoto organizuje konkurs. Do wygrania jest przejazd po jednym z torów wyścigowych w Polsce za kierownicą wyjątkowego pojazdu oraz bon na paliwo o wartości 500 zł. Aby wziąć udział w konkursie, należy:

  • opisać niezwykłą historię, która przytrafiła się za kierownicą samochodu;
  • podać dane kontaktowe.

Zgłoszenia do konkursu przyjmowane są do 17 grudnia na stronie rmfclassic.pl. Tego samego dnia na antenie radia zostania odczytana najlepsza opowieść, a jej autor – nagrodzony.

Pierwsze nagrody w konkursie zostały już przyznane. Laureatem został kierowca, który we własnym samochodzie niespodziewanie wziął udział w prywatnym koncercie muzyki klasycznej. Podróżując z Warszawy do Poznania, zabrał jako pasażerów trzech nieznających się wcześniej śpiewaków operowych.

Konkurs inspirowany jest historią właścicieli DeLoreana DMC-12, którą od 6 grudnia można oglądać na YouTube

To już czwarta odsłona kampanii „Prawdziwe historie”. Tym razem na pierwszym planie znalazł się dobrze znany wszystkim fanom kinematografii „wehikuł czasu”. Pozwala on właścicielom opowiedzieć o niezwykłej relacji, która łączy ich od trzydziestu lat.

Bohaterowie filmów Otomoto opowiadają w nich o swoich samochodach, z którymi wiążą się wspomnienia i wielkie emocje, a dla których szukają w serwisie nowych właścicieli. We wszystkich spotach występują wyłącznie autorzy ogłoszeń, których dotyczą filmy z cyklu – obecni właściciele wystawionych na sprzedaż samochodów. To osoby bez doświadczenia w wystąpieniach przed kamerą.

  • 2
DeLorean w kampanii Otomoto

DeLorean w kampanii Otomoto

DeLorean w kampanii Otomoto

13 grudnia 2022

12 grudnia 2022

  • 0
  • 1
  • 0
  • 0
  • 0
12.12.2022

Nielsen i Gemius mają obszary do poprawy po audycie fuzji danych OOH

W ubiegłym roku pomiar widowni telewizyjnej dostarczany przez firmę Nielsen został poszerzony o dane oglądalności telewizji poza domem pochodzące z panelu Gemiusa. W tym celu Nielsen wdrożył proces fuzji łączący oba te zbiory danych. 12 grudnia z inicjatywy Moc TV (zrzeszenia nadawców telewizyjnych) międzynarodowa organizacja audytorska CESP, specjalizująca się w przeprowadzaniu audytów pomiaru mediów, dokonała oceny wprowadzonego rozwiązania.